Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ برنامه ملاقات مردمی توسط رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی در روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با آخرین روز از هفته قوه قضاییه، ۴۰ برنامه ملاقات مردمی توسط دکتر خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی در روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مشکلات ثبتی مراجعان و نیز رسیدگی به درخواست‌های مردمی، ملاقات مردمی دکتر ذبیح الله خدائیان، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی بصورت همزمان در سراسر کشور از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲.۳۰ روز دوشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این ملاقات‌های مردمی ضمن استماع مشکلات مراجعه کنندگان، دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملاقات مردمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ملاقات مردمی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد