Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت ویس‌کرمی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و مجموعه اقدام‌های در حال انجام و بدون وقفه و شبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت‌های پالایشی، خطوط لوله و مخابرات نفت، ستاد شرکت ملی پخش و مناطق عملیاتی ۳۷ گانه آن، خوشبختانه مشکلی برای تأمین فرآورده‌های نفتی و بنزین کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر همکاری و همراهی مطلوب عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان سخت‌کوش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای سوخت و مالکان- بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به مقدار ذخایر راهبردی و تراز مثبت تولید فرآورده‌های نفتی نسبت به مصارف آن و وجود ظرفیت‌های مناسب در زمینه انتقال سوخت با خطوط لوله، هیچ مشکلی برای تأمین سوخت در سراسر کشور وجود ندارد.

کد خبر 5246920

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جایگاه سوخت پمپ بنزین قیمت دلار بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت قیمت یورو حادثه اتوبوس خبرنگاران بورس تهران بانک مرکزی ایران اقتصاد چین رمز ارز بازار سرمایه نهاده های دامی قیمت طلا فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

شما شهروندان عزیز در مورد مشکل تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

«علی اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست»

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند