Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: شایعه تفکیک اسامی آرای باطله کاملا کذب است.

به گزارش برنا، روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: شایعه تفکیک اسامی آرای باطله کاملا کذب بوده و آرا باطله شامل آرای سفید با نام های متفرقه می باشد که حجم آرای سفید بیش از دو برابر آرای با نام بوده است.

تنها مرجع اعلام جزئیات انتخابات وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور وزارت کشور انتخابات 1400 روح الله جمعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل بعد از توئیت وزیر امنیت داخلی این رژیم در توصیف حادثه اصفهان به او حمله کرد و خواستار برکناری او شد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل، صبح امروز (جمعه)، به توئیت تک‌کلمه‌ای «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم واکنش نشان داد و گفت که این یک کلمه، وجهه بین‌المللی اسرائیل را خدشه‌دار کرده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در پی انتشار خبر سرنگونی ۳ ریزپرنده در اصفهان صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با نوشتن یک کلمه در توصیف این اقدام گفت: «مسخره!»

رهبر اپوزیسیون در پارلمان اسرائیل به دنبال جنجال‌برانگیز شدن این کلمه و مورد تمسخر قرار گرفتن اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «تاکنون هیچ وزیری در شورای دفاع این‌گونه به امنیت اسرائیل، وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب نزده بود؛ آن هم با یک کلمه! بن گویر توانست اسرائیل را به سخره بگیرد.»

یائیر لاپید اضافه کرد: «هر نخست‌وزیر دیگری روی کار بود، او را از کابینه اخراج می‌کرد. حتی وزرایی که کنار او نشسته‌اند و مانند گوسفند سکوت کرده‌اند، مسئول هستند و بخشی از شکست غیرقابل بخشش در حوزه امنیت هستند.»

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان مدعی پاسخ اسرائیل به عملیات اخیر ایران در خاک فلسطین اشغالی شدند.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد تنها ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز صبح امروز در تایید اخبار گزارش‌شده، اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین