Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، علی اکبر بسطامی در تذکری شفاهی خطاب به دولت و هیات رئیسه مجلس گفت: ایثارگران ولی نعمتان ما هستند و ما در قانون برنامه توسعه و قانون بودجه برای تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران قانونی را به تصویب رساندیم، اما دولت در حق آنها اجحاف می کند و این قانون را به شکل کامل اجرا نمی کند و لازم است این موضوع با نظارت مجلس اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: حق بهره مندی از حقوق مناطق جنگی بازنشستگان نیز باید به درستی اجرا شود و این حق از بازنشستگان توسط دولت گرفته شده است و به آن توجه نمی شود. آنها بر سر این نظام حق داشته و برای آن زحمت کشیده اند و درست نیست که مورد بی توجهی قرار گیرد.

وی در تذکر دیگری خواستار اجرای قانون حق مرخصی ویژه کارکنان مناطق محروم شد و گفت: بازوی نظارتی مجلس چه می کند و چرا در مقابل این موضوعات و بی توجهی دولت به قانون واکنشی نشان داده نمی شود؟

نیکزاد رئیس جلسه علنی در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع را پیگیری کند، لازم است قانون مربوط به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اجرایی شود.

کد خبر 5246989

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس علی نیکزاد تبدیل وضعیت ایثارگران سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 هیئت دولت محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری آیت الله خامنه ای دولت سیزدهم صحن مجلس ویروس کرونا برجام ایالات متحده امریکا واکسن کرونا جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

در حال تکمیل

کد خبر 6086014 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است