Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:39:06 GMT

گرما در استان همدان تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۴۱۷۸

گرما در استان همدان تداوم دارد

«محمد حسن باقری شکیب» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رطوبت ناشی از این سامانه موجب افزایش دمای بین یک تا سه درجه سانتی گراد می شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود ابرناکی آسمان استان همچنان از بارش باران خبری نیست، اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر و غبار محلی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب اظهار داشت: برای امروز و فردا، میزان غبار محلی و ابرناکی هوا افزایش می یابد و از امروز سرعت وزش باد در ساعت های میانی روز در سطح استان همدان افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: با توجه به افزایش رطوبت هوا، اختلاف بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان کاهش یافت و این میزان در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی همدان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان تغییرات آب و هوا همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا روز سه‌شنبه جو استان را تحت تأثیر خواهد داشت.

وی افزود: هرچند بارش حاصل از این سامانه چندان پیوسته و فراگیر نخواهد بود؛ با این حال، به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و به احتمال قوی، رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار، طی ساعاتی از امروز و فردا (دوشنبه) در نیمه شرقی و نواحی شمالی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآند دمای هوای روزانه که امروز و فردا به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته با روندی آرام افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6084623

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی