Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، این محقق و پژوهشگر، موفق شد بر اساس گزارش پایگاه اسکوپوس، اچ ایندکس 10 را کسب کند و با توجه به علاقه زیاد به تحقیق و پژوهش حدود 13 سال است که به عنوان مشاور کارخانجات تولید خوراک و مزارع پرورش طیور در استان چهارمحال و بختیاری و استان های مجاور فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی این پژوهشگر، مجلاتی که در دو ژورنال خارجی منتشر می شوند در زمینه های دامپزشکی، تغذیه دام و فیزیولوژی هستند و از آنجایی که این دو مجله جزو مجلات برتر دنیا محسوب می شوند، داوری در آن ها بسیار سخت است و سعی می کنند داورهایی را انتخاب کنند که مقالات شایسته چاپ در این مجلات را انتخاب و منتشر کنند.

نصیر لندی حدود چهار ماه است که فعالیت خود را به عنوان پژوهشگر دوره پسا دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز کرده است و همچنین به مدت 6 سال به عنوان مدرس مدعو مشغول فعالیت علمی و آموزشی در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1101190 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رئیسی دکتری گرفت

سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند