Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان به منظور بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان عصر روز یکشنبه ۶ تیرماه، با حضور «عباسعلی کدخدایی» عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، سید «فضل‌الله موسوی»، «هادی طحان نظیف» و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه ابعاد حقوقی «طرح جهش تولید و تامین مسکن» مورد بررسی قرار گرفت، که گزارش مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان پس از تدوین در پژوهشکده شورای نگهبان، برای اعضای شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

همچنین طرح جهش تولید و تامین مسکن در جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ تصویب شده که با ایرادات شورای نگهبان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مجلس اعاده شده است.   بیشتر بخوانید: شورای نگهبان بر طبق قانون و وظیفه دینی عمل می‌کند

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای نگهبان جهش تولید مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان جهش تولید مسکن طرح جهش تولید و تامین مسکن پژوهشکده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته و در راستای سند سه ساله توسعه استان درصد عملکرد قابل قبولی ارائه شد.

استاندار همدان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیروزی غرور آفرین گفت:  این پیروزی نشان از ظرفیت بالای جمهوری اسلامی است.

قاسمی فرزاد در تبیین شعار سال افزود:به ظاهر رویکرد اصلی شعار سال اقتصادی است، اما باید مسائل فرهنگی و اجتماعی هم مورد تاکید قرار گیرد و انسجام بین دستگاه‌ها می‌تواند روندکار را بهتر کند تا به تحقق شعار سال نزدیک شویم.

او بر جذب اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به استان تاکید کرد و افزود: جذب اعتبارات تخصیص یافته در سفر باید از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری و در ماه‌های آغازین سال کارساز شود و به ماه‌های پایانی موکول نشود.


استاندار  گفت: در موضوع آبرسانی بیش از ۱۷۰ کیلومتر اتصالات انجام شد که هر یک از اقدامات انجام شده از انتقال آب و تامین مالی هر کدام یک ابر پروژه است
قاسمی فرزاد گفت:  منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی و صنفی به سرعت باید عملیات اجرایی آعاز شود 

او به مسئله جدی مسکن اشاره کرد و افزود:یکی از مشکلات در همدان قیمت بالای زمین و مسکن است که به دلیل عدم عرضه این مشکل بوجود آمده است و اگر عرضه افزایش یابد قیمت زمین هم کاهش می‌یابد

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز ضمن ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته و در راستای سند سه ساله توسعه استان درصد عملکرد قابل قبولی ارائه شد.


در ادامه جلسه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیروزی ایران در عملیات وعده صادق گفت‌: راهکار‌هایی برای تحقق شعار سال باید ارائه شود و همدان به معنای واقعی شاهد جهش تولید در سالجاری باشد چرا که اگر جهش تولید تحقق یابد همه مشکلات حل خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی از اعتبار ۱۹ هزار میلیارد دلار از فروش نفت در صندوق توسعه خبر داد و افزود:مدیران با پیگیری میتوانتد با جذب سرمایه گذار و جذب اعتبار از محل صندوق توسعه برای توسعه استان تلاش و از این اعتبار استفاده کنند.


او گفت: افزایش بودجه در شرکت‌های دولتی ۶۶۲ هزار میلیارد تومان و در بخش فرهنگی کشور ۳۶ هزار میلیارد تومان و ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ی محرومیت زدایی اعتبارات قابل توجهی ست که در سالجاری میتوان لز لین فرصت بهره برد.


حاجی بابایی مسئله اصلی استان را مسکن و تامین مسکن عنوان کرد و افزود:باید ۳ هزار هکتار زمین برای تامین مسکن استان در نطر گرفته شود که امسال به طور جدی این موضوع پیگیری خواهد شد که نیاز استان۶۰ هزار قطعه زمین است.

او افزود باید در جامعه امید آفرینی ایجاد شود و این نیاز به همکاری مسئولان و اصحاب رسانه و بخصوص صداو سیما را می‌طلبد که اقدامات مثبت دولت و پیشرفت‌های استان انعکاس شود.

نماینده مردم همدان در بحث آبرسانی از جذب بودجه ۳۰۰ میلیاردی استان به سفر اخیر وزیر نیرو اشاره کرد و گفت این اعتبار برای تهیه دستگاه ازن زنی در تصفیهخانه شیخی جان در نطرگرفته شده است تا آب مطلوبتری به دست مردم برسد.


او همچنین به طرح بیمارستان هزار تختخواب اشاره کرد که پس از گذشت ۳ سال هنوز جانمایی مناسب صورت نگرفته که هر جه سریعتر باید جانمایی و اجرا شود
حاجی بابایی در پایان پیشنهاد کرد که جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان به صورت زنده و مستقیم از صداوسیما پخش شود تا مردم در جریان ریز اقدامات و پیشرفت و توسعه استان قرار گیرند

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس