Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@18:01:44 GMT

آزمون وکالت حذف نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۷۰۱۲

آزمون وکالت حذف نخواهد شد

نایب رئیس و سخنگوی اسکودا گفت: برخی از روی کژفهمی یا با انگیزه‌های نادرست این شایعه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که براساس کمیسیون جهش تولید، آزمون وکالت حذف شده است در حالی که در هیچ جا چنین مطلبی ذکر نشده و آزمون وکالت حذف نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کیانی نایب رئیس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایرانی (اسکودا) در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره حواشی و شایعات پیش آمده در خصوص طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید اظهار کرد: برخی از روی کژفهمی یا با انگیزه‌های نادرست این شایعه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که براساس طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار در کمیسیون جهش تولید، آزمون وکالت حذف شده است در حالی که در هیچ جا چنین مطلبی ذکر نشده و آزمون وکالت حذف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* کانون‌های وکلا اجازه حذف آزمون را نخواهند داد

سخنگوی اسکودا با بیان اینکه به طور قطع در هیچ طرح و قانونی آزمون وکالت حذف نخواهد شد تصریح کرد: کانون‌های وکلای دادگستری اجازه حذف آزمون را نخواهند داد و بحث‌ها تنها در خصوص این است که معیار در آزمون وکالت ظرفیت عددی یا نصاب علمی باشد و ما معتقدیم که اگر قرار باشد پذیرش با نصاب علمی باشد، این نصاب باید با استاندارد‌های معمول تطابق داشته باشد همانطور که در آیین نامه جدید ملاک استانداری لحاظ شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دفعات برگزاری آزمون در هرسال و یا مراحل برگزاری آزمون وکالت در طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار تغییری خواهد کرد یا نه، گفت: براساس طرح کمیسیون جهش تولید نحوه برگزاری آزمون وکالت با گذشته فرقی نخواهد کرد جز آنکه نصاب علمی جایگزین ظرفیت عددی شده است.

* منابع آزمون ۲۵ تیر تغییری نخواهد کرد

کیانی افزود: منابع اعلامی آزمون وکالت در آیین نامه جدید لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری در منابع آزمون ۲۵ تیرماه امسال تغییری ایجاد نخواهد کرد و منابع این آزمون همان منابعی است که از پیش اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکودا آزمون وکالت وکالت وکلا ابراهیم کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • امکان معرفی نماینده حقوقی به دادگاه توسط تولیدکنندگان میسر شد/حذف هزینه های بالای وکالت برای بخش خصوصی
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟