Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:48:40 GMT

غرق شدگی جوان ۲۰ ساله درقی در استخر کشاورزی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۲۳۹

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه گفت: جوان ۲۰ ساله هنگام شنا در استخر کشاورزی در شهر درق دچار غرق شدگی شد.

سرهنگ "مجتبی نظافتی" در رابطه با این موضع اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های 110مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر کشاورزی حوالی شهر "درق"، بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی 20 ساله هنگام شنا در یک استخر ذخیره آب کشاورزی دچار غرق شدگی شده و جان باخته است، افزود: جسد این فرد با همکاری عوامل امدادی از استخر بیرون کشیده شده و به سردخانه بیمارستان جاجرم منتقل می شود. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار به شهروندان توصیه کرد: رودخانه ها و کانال های آب و استخرهای کشاورزی حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان می بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها غرق شدگی شهرستان گرمه غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند.

وی بیان داشت: خانواده این جوان اعلام کردند که این جوان با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست و عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی آغاز شد.

رستمی افزود: متأسفانه جسد این جوان در بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

کد خبر 6081044

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک