Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:29:23 GMT

دوست دارم با اریکسن حرف بزنم؛ باید به او فضا داد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۲۸۲

دوست دارم با اریکسن حرف بزنم؛ باید به او فضا داد

خودش پیش از این با مشکلی شبیه به کریستین اریکسن روبرو بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش و در روزهای آغازین رقابت‌های یورو دنیای فوتبال در یک شوک بزرگ فرو رفت؛ جایی که کریستین اریکسن در جریان دیدار برابر فنلاند به ناگهان و بدون اینکه با کسی برخورد کند روی زمین افتاد و بیهوش شد.

 

با این حال هر طور که بود با سرعت عمل بالای کادر پزشکی تیم ملی دانمارک و اقدام به موقع کاپیتان این تیم یعنی سیمون کیائر، اریکسن از یک خطر بزرگ فرار کرد و جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما شاید هیچ کس بیشتر از فابریس مومبا نتواند با ستاره تیم ملی دانمارک همدردی کند. بازیکن سابق بولتون در سال 2011 و هنگامی که در ترکیب این تیم برابر تاتنهام به میدان می رفت دچار حمله قلبی شد و حدود یک ساعت قلب او از کار افتاد. با این حال هر طور که بود از این اتفاق جان سالم به در برد اما پس از آن مجبور شد که به طور کلی فوتبال را کنار بگذارد.

 

 

 

 

موامبا در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: "من هفته گذشته پیامی برای اریکسن ارسال کردم. چیز زیادی در این باره نشنیده ام اما فکر می‌کنم که باید به این بازیکن فضا داد. دوست دارم وقتی آماده باشد که با او تماس بگیرم و خوشحال می شوم که این کار را انجام دهم و با وی صحبت کنم. من معتقدم که به او گفته شده که یک ICD (قلب و عروق کاذب-دفیبریلاتور قابل کاشت) برایش قرار داده شده که خبر خوبی است.

 

اگر یک خبر خوب از مسابقات بیرون آمده باشد آن این است که حال اریکسن خوب است. این بهترین خبر برای یورو محسوب می‌شود. کادر پزشکی، داور و هر کس دیگری واقعا فوق العاده بودند. به خاطر تمام کارهای زیادی که آن ها برای نجات جان کریستین اریکسن انجام دادند واقعاً شایسته ستایش هستند.

 

البته شما می توانید از این اتفاق ناراحت باشید اما الان باید بیشتر خوشحال باشید که هنوز می توانید خانواده خود را ببینید و همچنین سر پا باشید."

تیم ملی دانمارک بولتون کریستین اریکسن فابریس موامبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک بولتون کریستین اریکسن کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟

اگر به‌تازگی قصد کرده‌اید ایرپاد بخرید، لحظه‌ای دست نگه دارید. بهتر است قبل‌از اینکه پول کلانی را بابت خرید بپردازید، اطلاعات خود را در مورد نحوه تشخیص اصالت محصول افزایش دهید. باتوجه به اینکه درحال‌حاضر، ایرپادهای تقلبی در نسخه‌های متفاوت و مشابه‌تری به نمونه‌های اصل، تولید و به بازار عرضه می‌شوند، احتمال این‌که جنس بی‌کیفیت به‌ دست شما برسد، خیلی زیاد است.

ایرپادهای تقلبی، شاید ازنظر ظاهری تفاوتی با مدل‌های اصل نداشته باشند اما به شنوایی کاربران، آسیب‌های جدی وارد خواهند کرد. اگر نگران این موضوع هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه، ترفندهایی را که باید برای شناسایی محصول اصل از تقلبی بشناسید، بیان کنیم.

چرا باید تفاوت ایرپاد اصل و فیک را بدانید؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند که تشخیص ایرپاد تقلبی در گرو رخ‌دادن یک فاجعه است. مثلا یک روز با لبخند از خانه خارج شوند، هدست را به گوش‌های خود وصل کنند و وقتی درحال گوش‌دادن به موسیقی هستند، ناگهان ایرپاد منفجر شود. بهتر است بگوییم که به‌جای انتظار برای رخداد این امر غیرممکن، به‌دنبال شناخت راه‌هایی باشید که شما را به محصولی اصیل می‌رسانند.

اینکه شما سرمایه زیادی را خرج کنید و بعداز مدتی بفهمید که محصول خریداری‌شده اصل نبوده است، قطعا برایتان یک اتفاق‌ ناراحت‌کننده خواهد بود. بنابراین، باید با اطلاعات کامل وارد بازار شوید تا هرکسی نتواند سرتان کلاه بگذارد و شما را متحمل ضررهای چند میلیونی کند.

تشخیص ایرپاد اصل و تقلبی را از بررسی جعبه محصول شروع کنید

مهم‌ترین نشانه‌ای که اصالت و جعلی‌بودن کالا را آشکار می‌کند، به شکل‌وشمایل جعبه باز می‌گردد. جعبه ایرپاد اصلی، دارای یک لایه پلاستیک فشرده و منظم است ولی در نمونه‌های تقلبی، حباب یا خراش‌هایی در این لایه مشاهده می‌شود.

شماره سریال ایرپاد را در سایت سازنده محصول جست وجو کنید

ساده‌ترین راهی که شما را از اصالت محصول مطمئن می‌کند، واردکردن شماره سریال در سایت سازنده محصول خواهد بود. شماره سریال همان کدی است که به‌منظور شناسایی کالاهای دیجیتال اصل از تقلبی به‌کار می‌رود. این کد مانند اثر انگشت است و حالتی منحصربه‌فرد دارد. شرکت سازنده به‌واسطه چنین عددی، محصول را تشخیص می‌دهد و شرایط ضمانت و جزئیات دیگری از آن را به نمایش می‌گذارد.

دیفیوزر ایرپاد را با دقت مشاهده کنید

دیفیوزر یا به بیانی دیگر پخش‌کننده‌های صدا، همان بخشی هستند که به یک خط گرد کشیده شباهت دارند. در نمونه‌های اصل محصول، دیفیوزرها دارای کیفیت و ظرافت بالایی هستند اما در ایرپادهای تقلبی، ممکن است شاهد عدم تقارن در طراحی این قسمت باشید. اگر حرفه‌ای باشید، به‌واسطه رنگ هم می‌توانید اصالت کالا را تشخیص دهید. در ایرپادهای تقلبی، پخش‌کننده‌ها اغلب پلاستیکی هستند و رنگ نامطلوبی دارند.

به مکان قرارگیری دکمه Setup در ایرپاد توجه کنید

چگونه به کمک دکمه روی کیس، از اصالت ایرپاد مطمئن شویم؟ اگر این دکمه با بدنه کیس هم‌سطح نباشد و برجسته‌تر به‌نظر برسد، ایرپادی که در دست شماست، احتمالا تقلبی خواهد بود. بنابراین، از خرید آن خودداری کنید. ضمن توجه شما باید بگوییم که این دکمه، برای خاموش‌کردن ایرپاد کاربردی ندارد و صرفا برای متصل‌کردن آن به سایر دستگاه‌ها قابل استفاده است.

پورت شارژ، رسواکننده محصولات تقلبی است

از بررسی پورت شارژ، به‌هیج‌عنوان غافل نشوید. این بخش، دارای یک حاشیه فلزی نازک است. در ایرپادهای تقلبی، شما شاهد ظرافت طراحی پورت نخواهید بود؛ در عوض، ضخامت بیشتری را در آن می‌بینید. حالا اگر مدل‌های تقلبی به سطوح ضعیف‌تری برسند، طراحی غیراستاندارد پورت‌ها بهتر قابل تشخیص هستند؛ تاجایی‌که اصلا قابلیت اتصال به کابل را ندارند.

شناخت ایرپاد اصل از تقلبی در اتصال به تلفن همراه

بین ایرپادهای اصل و جعلی، زمانی که آن‌ها را به گوشی خود متصل می‌کنید، تفاوت‌هایی آشکار می‌شود. مثلا در اتصال هدست‌های تقلبی، پیامی با مضمون «این ایرپاد شما نیست» روی صفحه تلفن همراه‌تان می‌بینید. راه دومی که برای تشخیص اصالت کالا استفاده می‌شود، این است که به تنظیمات گوشی خود وارد شوید. در قسمت general، به about phone بروید. اگر ایرپاد اصل باشد، اطلاعات آن در این قسمت قابل مشاهده خواهد بود اما اگر تقلبی باشد، اصلا گوشی شما آن را نمی‌شناسد.

رنگ چراغ LED در ایرپادهای اصل و تقلبی

چراغ‌های ال.ای.دی، وضعیت خاموش یا روشن‌بودن محصول را نشان می‌دهند. اگر به جزئیات آن‌ها کمی دقت کنید، می‌توانید به تفاوت بین محصول تقلبی و اصیل هم دست یابید. در نسخه‌های تقلبی ایرپاد، این نور، سیاه بوده و سوراخ آن به‌وضوح قابل مشاهده است ولی در نسخه‌های اصلی، چراغ‌ها در حالت خاموش هم سفیدرنگ هستند و زمانی که روشن می‌شوند، نور قوی‌تری از خود ساطع می‌کنند.

Find My اپل، برگ برنده تشخیص ایرپاد اصل

Find My، یکی از سرویس‌دهی‌های جذاب شرکت اپل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌واسطه نقشه، مکان محصولات گم‌شده خود را پیدا کنند. شما با استفاده از ویژگی این نرم‌افزار، می‌توانید از اصالت ایرپادی که خریده‌اید هم مطمئن شوید. بدین منظور، در برنامه Find My وارد صفحه Devices شوید. اگر نام ایرپاد شما در لیست این صفحه وجود داشت و امکان پخش موسیقی و مکان‌یابی را به شما می‌داد، نباید به اصالت کالا شک کنید.

ایرپاد اصل را از فروشگاه های معتبر بخرید

امروز هدفون‌های بی‌سیم توسط افراد زیادی قابل استفاده هستند. شما هم می‌توانید حین قدم‌زدن، ورزش‌کردن یا رانندگی، این وسیله را در گوش خود بگذارید و با پخش موسیقی مورد علاقه‌تان، غرق لذت شوید. بازار این تکنولوژی به‌قدری سریع و تصاعدی رشد کرده است که اکنون، شما شاهد مدل‌های متنوعی از آن با طراحی‌های مختلف و قیمت‌های مختلف‌تر هستید.

مسئله اینجاست که چطور می‌توانید به خرید ایرپاد اصل دست یابید؟ راهکارهایی که تا اینجای مطلب خواندید، قطعا به شما در خرید محصولی باکیفیت کمک می‌کنند اما نکته حائز اهمیت، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. دیجی کالا به شما کمک می‌کند تا با خرید محصولات اصیل و باکیفیتش، تجربه بهتری از گوش‌سپردن به موسیقی داشته باشید.

این فروشگاه، تمامی محصولات خود به‌ویژه اجناس گران‌قیمتی مانند ایرپاد را با برگه ضمانت‌نامه و پشتیبانی پس‌از فروش ارائه می‌دهد. حس خوبی که از خدمات دیجی کالا دریافت خواهید کرد، شما را مطمئن می‌کند که سرمایه‌تان را جای درستی خرج کرده‌اید.

جمع‌بندی

اگر همیشه با سیم هندزفری و گره‌خوردن و گیرکردن‌های آن به لباس‌تان مشکل دارید، به فکر خرید یک ایرپاد یا همان هدفون بلوتوثی باشید. اما لازم است که در مسیر تصمیم‌گیری برای خرید ایرپاد، با راهکارهای لازم برای تشخیص نسخه‌های باکیفیت از تقلبی این محصول آشنا شوید. به‌هرحال، شما که دوست ندارید پول‌تان را هدر دهید؟ پس باتوجه به راهکارهای این مقاله و خرید از فروشگاه دیجی کالا، از هدررفتن سرمایه‌تان جلوگیری کنید.

کد خبر 846330

دیگر خبرها

  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید