Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک وست هم بسیار خوشحال است که حالا کشورش را در جمع هشت تیم برتر قاره سبز می بیند. 

دکلان رایس از تاریخ سازی انگلیس پس از حذف کردن آلمان از مسابقات یورو ۲۰۲۰ صحبت می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت BBC، گل های رحیم استرلینگ و هری کین، برتری ۲-۰ سه شیرها برابر مانشافت را رقم زد تا شاگردان گرت ساوتگیت در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ حریف یکی از دو تیم سوئد یا اوکراین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایس در مصاحبه پس از بازی گفته است: 

حیرت انگیز است. خیلی ها ما را در همان مرحله گروهی خط زده بودند، از عملکرد تیم گله می کردند، می گفتند به اندازه کافی گل نمی زنیم ولی ما می خواستیم به همه ثابت کنیم درباره ما اشتباه فکر می کنند و با جمعیتی که در ورزشگاه حضور یافت، انگیزه ما قوت گرفت تا در وهله اول آلمان را حذف کنیم و دوم این که، در این تورنمنت پیشروی کنیم. ما تاریخ ساز شدیم. از همه ما در مورد بازی های قبلی سوال می شد ولی ما تاریخ سازی کردیم. 

رایس در دفاع از هم تیمی هایش یعنی رحیم استرلینگ و هری کین هم گفت:  

رحیم استرلینگ با گل های زیادی که می زند، به خیلی ها ثابت می کند که تصور نادرستی درباره او داشتند. هری کین هم که برای میادین بزرگ ساخته شده است و گلی زد که بازی را تمام کرد. 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش مهدی پاشازاده در طرفداری: حجازی و پورحیدری بودند، می‌توانستید این بلا را سر استقلال بیاورید؟ دعوت نه نامه به جای دعوت نامه؛ گابریله پین، به ایران نیا! دفاع گلر اسبق پرسپولیس از وزارت ورزش: هر پدری به پسر زرنگ تر امکانات می دهد! کریستیانو رونالدو هیچ پیشنهادی برای خروج از یوونتوس ندارد تمسخر پاتریک ویرا توسط هواداران تیم ملی ایتالیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات