Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فولاد هرمزگان جهت  آماده سازی خود برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور اردوی یک هفته ای در استان یزد بر پا کرد که  در این اردو چهار  بازی با تیم های گلساپوش پوش ، صدر شیمی و بالابان اردکان انجام داد که هر چهار دیدار را واگذار کرد. 

در این اردو یک هفته ای تیم فولاد هرمزگان یکی از دو نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور چهار دیدار دوستانه با تیم لیگ برتری گلساپوش ، صدرشیمی یزد و بالابان اردکان در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی اول فولاد هرمزگان در یک بازی نزدیک مقابل تیم لیگ یکی صدرشیمی ۷ بر شش بازی را واگذار کرد. 

فولاد در بازی دوم مقابل تیم لیگ برتری گلساپوش یزد صف آرایی کرد که با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در سومین بازی تدارکاتی دوباره به دیدار تیم صدرشیمی یزد رفت و شش بر پنج شکست خورد.

چهارمین بازی تیم فولاد هرمزگان با تیم بالابان اردکان تیم لیگ یکی بود که این دیدار هم هفت بر سه به سود گلساپوش به پایان رسید.

بازیکنان تیم فوتبال ساحلی فولاد  هرمزگان را سید عمران ارجنگی، حمید جلیلی، میثم طهماسبی، افشین آشیان، مصطفی خاقانی، مسلم دهقانی پور، سعید سرآور، محمد علی شجاعی، ایاد بغلانی، میلاد عباس پور، وحید وحیدی، مهدی محسن خواه، سجاد حفاری، حامد زرنگار، حمید رئیسی حمید سالاری، اصغر رحیمی ، اصغر آزغ و آرشام قلندری  تشکیل می دهند. مرتضی طیاری سرپرست، میثم ناصریان سرمربی، جاسم زارعی، امید باخویش و منصور مدارایی مربیان تیم ، سعید ترابی پزشکیارحسین علیزاده و محمد عاشوری تدارکات تیم فولاد هستند.

 به گزارش فارس، هنوز از سوی سازمان لیگ فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ یک مشخص نشده است.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان فولاد هرمزگان لیگ دسته اول فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان تیم فولاد تیم لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. عثمان دمبله همچون بازی رفت، در بازی برگشت هم گلزنی کرد.

دمبله در همه رقابت ها تاکنون ۳۶ بار برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق به ثبت ۳ گل شده است. ۲ گل از این ۳ گل مقابل تیم سابق او یعنی‌ بارسلونا به ثمر رسیده است. دمبله در کل دوران حضور خود در بارسلونا، ۸ بار با پیراهن این تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و فقط دو گل به ثمر رساند، دقیقا به اندازه تعداد گل های او طی یک هفته اخیر با پیراهن پاری‌ سن ژرمن مقابل بارسلونا!

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است