Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:57:01 GMT

۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های خوزستان بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۶۸۳

۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های خوزستان بهسازی شد

غلامعباس بهرامی نیا چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان از ۶ هزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۴ کیلومتر راه روستایی آسفالته برخوردار است که طی سال ها گذشته باتوجه به اعتبارات تخصیص داده شده، بهسازی آنها در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳۰ کیلومتر از راه های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال بهسازی شده است که از این میزان ۴۱ کیلومتر مربوط به بهسازی راه‌های خسارت دیده ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: تا پایان سال جاری بهسازی ۳۸۰ کیلومتر راه در خوزستان با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در دستور کاراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.
بهرامی نیا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای شوش - اندیمشک، اهواز - آبادان ، ایذه - دهدز، باغملک - ایذه، اندیکا – تاراز، غیزانیه – هفتکل و رامهرمز- بهبهان بهسازی جاده‌ها صورت گرفته و تا پایان سال نیز بهسازی محورهای اهواز - ملاثانی، مسجدسلیمان- اندیکا، کمربندی شرق اهواز و ماهشهر – آبادان انجام می شود.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بهسازی راه ها تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان کیلومتر راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲