Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امین حسین نقشینه» روز چهارشنبه درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهارداشت: امروز در برخی نقاط از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و البرز در ساعات نزدیک به شب باد شدید و رگبار پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان مثل روزهای گذشته پدیده افزایش ابر،‌ وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نقشینه از امروز تا پایان هفته در استان اردبیل و سه استان ساحلی خزر، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ۵ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: آسمان تهران  امروز نیمه ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و طی امروز و فردا دما در پایتخت افزایش خواهد داشت و گرم‌تر می شود.

به گفته نقشینه، دمای هوای اهواز نیز امروز و روز پنجشنبه ۴٨ درجه بالای صفر است که روز جمعه به ۵٠ درجه افزایش خواهد یافت و در شهرهای استان خوزستان نیز دما تا ۵۰ درجه افزایش خواهد داشت.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور هرمزگان بارش باران گیلان اهواز سازمان هواشناسی امین حسین نقشینه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور هرمزگان بارش باران گیلان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: میزان بارش‌ها در روزهای اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   او افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان