Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@12:53:06 GMT

(ویدئو) دریای خون؛ کشتار بی رحمانه نهنگ‌ها

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۲۸۰۳

(ویدئو) دریای خون؛ کشتار بی رحمانه نهنگ‌ها

کشتار بی رحمانه بیش از ۱۷۵ نهنگ در جزایر فارو به قدری دهشتناک و باورنکردنی بود که شبکه‌های تلویزیونی مختلف آن را به صورت مات شده و سانسور شده نشان دادند.

به گزارش فرارو، شکارچیان  مستقر در جزایر فارو دسته بسیار بزرگی از نهنگ‌ها را ابتدا با ترفند‌هایی به سمت ساحل سوق دادند و سپس اقدام به کشتار آن‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این شکارچیان با قلاب، چاقو و نیزه در انتظار این نهنگ‌ها بودند تا ابتدا با شلیک آن‌ها را بکشند و سپس آن‌ها را سلاخی کنند.

بسیاری از مردم جزایر فارو و حتی دیگر کشور‌های اروپایی از گوشت این نهنگ‌ها تغذیه می‌کنند.

این شکارچیان بی رحم حتی به پهپادی که جهت تهیه مستند از این سلاخی نهنگ‌ها بر فراز دریا در حال پرواز بود شلیک کردند تا اطلاعات و تصاویر کمتری از این اتفاق درز پیدا کند.

تصاویر نشان می‌دهد حجم وسیعی از آب پیرامون این نهنگ‌ها به رنگ قرمز درآمده است.

مردم فارو از رسانه‌ها و سازمان‌های غیردولتی خارجی می‌خواهند که به فرهنگ سنتی جزیره خود احترام بگذارند، جایی که ماهیگیری جایگاه اصلی خود را حفظ می‌کند و گوشت نهنگ‌ها برای غذا نگهداری می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                      

منبع: فرارو

کلیدواژه: جزایر فارو نهنگ نهنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریای خزر عقب‌نشینی کرد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم؛ کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند و دولت سیزدهم پس از شش سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی رخ داد، کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده‌اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

رئیس سازمان محیط زیست درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

سلاجقه در خصوص جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی ادامه داد: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی پنج ساله حذف می‌شود.

کد خبر 747519

دیگر خبرها

  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • فیلم/ اعتراضات در جزایر قناری