Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور در امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه های جدی بنیاد شهید مسأله بیکاری فرزندان شهید و جانبازان بوده است. 

وی بیان کرد: در قانون احکام برنامه ششم تاکید شده که دولت مکلف و موظف به استخدام تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوحدی تاکید کرد: روز شنبه صبح برای اولین بار آزمون اختصاصی فرزندان عزیز شهدا و جانبازان در ۵۶ شهر و مراکز استانها برگزار می شود. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیر کل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

 مجتبی میرحسینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم‌ترین دستگاهی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کند نام برد و خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تنها نهادی که در بین تمامی سازمان‌ها و ادارات، مشاورین ایثارگران دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این یک ظرفیت فوق العاده‌ای برای این سازمان محسوب می‌شود.

 علیرضا کیخا، صدا و سیما را زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد که عمود خیمه انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می‌کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد و این مرکز آمادگی آن را دارد تا به صورت مشارکتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تولید برنامه نماید.

 در پایان برنامه ریزی‌های لازم برای پخش مراسم احیا در شب‌های قدر از گلزار شهدا انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • بیکاری ۸۳ درصد از جوانان هند
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان