Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:16:44 GMT

ارزش سهام عدالت من (۹تیرماه)

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۴۱۳۱

ارزش سهام عدالت من (۹تیرماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۹۹هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۴۷۲هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۳۹هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین واریز سود سهام ۳۵شرکت از طریق سجام انجام شد تحولات سال ٩٩ بورس را دی ٩٨ پیش بینی کرده بودیم / طبیعی بود مردم را به بورس دعوت کنیم بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۸تیر) / اولین خروج پول تیرماه رقم خورد توافق برجام در کوتاه مدت، بر کلیت بازار سرمایه فشار وارد خواهد کرد نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات (۹تیر۱۴۰۰) / شاخص کل بیش از ۶هزار واحد صعود کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار