Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، دکتر سید حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در استان کرمانشاه گفت: این کمیسیون در هفته اول تیر ماه با حضور ۷ نفر از متخصصین، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و ۲۷۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان قم نیز در این هفته با حضور ۶ متخصص، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد، که در پایان ۱۳۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی ویزیت شدند.

همچنین مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در پی پیگیری ها و درخواست‌ شماری از مصدومان شیمیایی سردشت برای احراز جانبازی شیمیایی خود، ۶۴۲ فقره پرونده جدید ثبت و پس از تشکیل به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.

سعید عطاری چهارم تیر ماه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهت احراز جانبازان شیمیایی در مرحله جدید که از سال گذشته آغاز شده بود در کمیته سه نفره شهرستانی اسناد و مدارک ۷۷۷ نفر درخواست‌کننده جدید بررسی شد که از این تعداد اسناد و مدارک اولیه ۶۴۲ نفر تایید و احراز شد .

وی اضافه کرد: از این تعداد نیز اسناد و مدارک ۵۰۰ نفر فعلاً در سیستم ثبت تا برای این افراد کمیسیون پزشکی برگزار شود.

پیشتر نیز مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد برگزاری این کمیسیون ها را  در شهر تبریز اعلام کرد که در مجموع این کمیسیون‌ها ۲۴۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیمارهای غیرجنگی ویزیت شدند. همچنین ۲۰۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نیز در جلسات کمیسیون پزشکی استان آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان شهرستان‌های استان تهران با حضور هشت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در شهر ری تشکیل شد. در جلسات این کمیسیون ۲۲۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان و کمیسیون مربوط به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران  با حضور هشت نفر از متخصصان متشکل از همکاران تهران و استان خراسان رضوی، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در شهر مشهد تشکیل شد. در جلسات این کمیسیون‌ها مجموعاً ۳۲۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند. همچنین ۴۰۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان استان خراسان رضوی نیز در این مدت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان اصفهان  با حضور هشت نفر از متخصصان متشکل از تهران و استان اصفهان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در شهر اصفهان تشکیل شد. در این کمیسیون‌ها جمعاً ۲۰۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان البرز  گفت: این کمیسیون با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در شهر کرج تشکیل شد و ۲۲۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان استان کمیسیون ها نفر از متخصصان حق پرستاری تشکیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، فرمانده انتظامی لرستان با جانبازان بالای ۳۵ درصد انتظامی استان دیدار کرد.
 سردار یحیی الهی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخصوص شهید عزیز اخیر نیروی انتظامی شهید مجتبی نعمت پورگفت: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است و باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.
سردار یحیی الهی جانبازان و ایثارگران را میراث داران انقلاب اسلامی و شهداء دانست و افزود: از منظر قرآن، ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و انشالله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.
سردارالهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: جانبازان سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستند و ما همیشه قدر دان شما هستیم و خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • مبلغ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه