Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:08:27 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۹ تیر +جدول

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۶۸۰۳

ارزش روز پالایشی یکم در ۹ تیر +جدول

صندوق پالایش یکم، امروز در آخرین روز هفته برخلاف روزهای گذشته مثبت به پایان رسید و در آخر معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۳۱ در صد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۱هزار و ۹۶۰ریال معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز پالایش کار خود را با افزایش قیمت یک درصدی آغاز کرد و فرآورده‌های نفتی در ابتدای معاملات با صف خرید زودهنگام شتران به رنگ سبز درآمدند و شپنا و شبریز با افزایش قیمت دو درصدی آن را همراهی کردند و شتران و شپنا در ابتدای بازار بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشتند و در انتهای بازار با قیمت پایانی ۷۱۹۶۰ ریال به کار خود پایان داد و در مجموع تاکنون حدود ۳۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد شتران با ۶۹۶ واحد از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بود و شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود. شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.

نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افزایش ۲.۸۴ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۰.۸۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۳.۸۹ درصدی را تجربه کردند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۹ تیر ۱۴۰۰

امروزچهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۶۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس فرابورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام دولت صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه پالایش یکم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول

با دریافت مجوز، قیمت جدید پژوپارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت 1403 اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد + جدول
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی