Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ جواد هدایتی درباره بسته شدن مرزهای زمینی مسافری ایران و پاکستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعی که داریم، ایران تصمیم به انسداد مرزهای زمینی مسافری با پاکستان گرفته است.

وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان حسب دستور ستاد مدیرت کرونای سیستان و بلوچستان، این رفت و آمدها محدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: هر سه مرز پیشین در جنوب استان، ریمدان در میانه سیستان و بلوچستان و میرجاوه در شمال استان مشمول این مصوبه هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل صرفاً شامل مرز زمینی است و با توجه به اینکه قطار مسافری با پاکستان نداریم، شامل تردد ریلی نمی‌شود.

هدایتی درباره ترددهای باری نیز گفت: بحث مبادلات تجاری ما با پاکستان به صورت تخلیه در مرز و ترانشیپمنت است؛ کامیون‌های ایرانی و پاکستانی به عمق مرزهای یکدیگر تردد ندارند.

وی تأکید کرد: این رویه بعد از شیوع کرونا از یک سال و نیم اخیر برقرار شده است.

به گفته هدایتی تا زمان کنترل شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان، این وضعیت ادامه خواهد یافت.

پربیننده ترین جزییات واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان کنکور سراسری۱۴۰۰ فردا آغاز می‌ شود نمای هوایی از شرق تبریز +عکس چند قاب زیبا از شکار لحظه ها + عکس زمان نتایج کنکور سراسری۱۴۰۰ اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرز ایران و پاکستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است

ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم