Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور استاندار قم و رئیس جمعیت هلال احمر کشور پروژه‌های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم کلنگ‌زنی و افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در مراسمی با حضور استاندار قم و رئیس جمعیت هلال احمر کشور پروژه‌های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پروژه‌های امدادی، درمانی، حمایتی، آموزشی و فرهنگی هلال احمر استان قم و نیز پایگاه امداد جاده ای قم- گرمسار با حضور استاندار قم و رئیس جمعیت هلال احمر کشور مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

بهرام سرمست در این مراسم در سخنانی با تقدیر از مشارکت و حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در کمک به جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: حضور خیرین در عرصه‌های مختلف کمک به توسعه و پیشرفت استان بسیار چشمگیر و مایه دلگرمی است.

استاندار قم با ارج نهادن به زحمات خیرین تصریح کرد: بخشش مال و اموال خود در راه کمک به نیازمندان و گره‌گشایی از مشکلات جامعه اقدامی ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش فراوانی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور: خیران سلامت در ساخت پایگاه‌های امدادی به هلال احمر کمک کنندورود محموله جدید واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر طی روزهای آیندهامداد جاده‌ای هلال‌احمر 50 دقیقه بعد از واژگونی اتوبوس خبرنگاران بدون تجهیزات به محل حادثه رسید!
وی با تاکید بر لزوم ترویج روحیه و فرهنگ خیرخواهی و خیراندیشی و خدمت به مردم، بیان کرد: خیرین الگوهای شایسته‌ای برای همه انسان‌ها محسوب می‌شوند و همه باید قدر دان آنان بوده و تلاش کنیم تا با الگوبرداری از عمل آنها در کارهای خیر و عام المنفعه شریک باشیم.

سرمست با اشاره به قرار گرفتن قم در مسیر شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور و بالا بودن آمار تصادفات و حادثه‌خیز بودن استان به‌ویژه با توجه به تاسیس دو شهرستان کهک و جعفرآباد و لزوم استقرار واحدهای اداری و امدادی هلال احمر در این دو شهرستان و تاسیس پایگاه‌ها و خودرو امداد و نجات خاطرنشان کرد: چنین موقعیتی نگاه ویژه به تقویت امکانات و تجهیز هلال احمر استان به تجهیزات کارآمد و به‌روز را ضروری کرده است.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر کشور هلال احمر استان قم پروژه های امدادی استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی این مرکز برای خدمات رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره اعزام گروه پزشکی به عربستان اظهار کرد: یک گروه پزشکی ۱۳ نفره اعم از پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه نخستین کاروان مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروی مورد نیاز بیماران نیز به همراه پزشکان به عربستان منتقل شده است.

کد خبر 746922

دیگر خبرها

  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند