Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین محمد شفیعی فرماندار این شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقا سطح خدمات رسانی و استقرار امکانات مورد نیاز در مناطق محروم، با رویکرد محرومیت زدایی اعتبار ۸۷ میلیارد تومان را برای روستاهای محروم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند و پروسه محرومیت زدایی با توجه به توانمندی و سلامت و دلسوزی و سوابق درخشان سپاه صاحب‌الامر (عج) در امر محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی استان اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه به توزیع اعتبار عدالت محور در روستاهای محروم بخش‌های شهرستان قزوین اشاره نمود و عنوان کرد: تلاش بران است که باهم‌فکری بسیج سازندگی استان و نظر تخصصی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هر روستای محروم حداقل یک پروژه انجام گیرد.

کد خبر 5248008

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شفیعی قزوین فرمانداری قزوین محرومیت زدایی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا انتخابات 1400 ایلام کنکور سراسری واکسن کرونا مواد مخدر اردبیل قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شهرستان قزوین محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث فضای سبز بیشه خزایی گفت: سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین سال جاری عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط نامناسب پارک خزایی حدفاصل پل مارنان تا پل وحید اظهار کرد: از حدود سه ماه گذشته عملیات ساماندهی پیاده‌روسازی بیشه خزایی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز منطقه ۵ با احداث بیشه خزایی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، افزود: این پروژه شامل اجرای پارک در مساحتی حدود ۵۲ هزار مترمربع، اجرای مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و والیبال، سرویس بهداشتی، ۱۲ چشمه و نمازخانه، زمین ورزش‌های طنابی، پاتوق اجتماعی و نغمه‌گاه است، همچنین اجرای آب‌نمای تصادفی در این پروژه طراحی شده است که برای آزادسازی آن از سال ۱۳۷۱ اقدام و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار متر مربع زمین آزادسازی شده است که تا به امروز بلاتکلیف مانده بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

کد خبر 745082

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • دلیل خط خوردن ستاره استقلال مشخص شد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل