Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ محمودی از اردوگاه کویر دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در کوشک نصرت قم بازدید کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی به همراه امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری  با حضور در اردوگاه کویر دانشجویان در کوشک نصرت قم، نحوه آموزش و رزم این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ محمودی در این بازدید ضمن تاکید بر زندگی در شرایط سخت که ویژگی یک نظامی است، از تلاش فرماندهان و مسولان دانشگاه شهید ستاری در برگزاری این اردوگاه تقدیر و تشکر کرد.
معاون اجرایی ارتش، همچنین بصورت چهره به چهره با دانشجویان دیدار و گفت‍وگو کرد.
امیر سرتیپ دوم رودباری نیز ضمن ارائه گزارشی از برگزاری اردوگاه کویر  ویژه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نهاجا در فصل تابستان، گفت: اردو های تابستانی دانشجویان در سه اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم، کویر کوشک نصرت قم و جنگل در منطقه کلاردشت بمدت ۲۳ روز برگزار می شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاجا اردوگاه کویر امیر سرتیپ شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند

 
به گزارش تابناک،  به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز نیز همانند روزهای گذشته، مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

در جریان حملات امروز، رژیم اشغالگر به منازل مسکونی در رفح واقع در جنوب غزه ۱۱ غیرنظامی شهید شدند.

اشغالگران همچنین در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز غزه، درگیری های شدیدی با اشغالگران داشتند و این اردوگاه را بمباران کردند.

بر پایه این گزارش، در نتیجه بمباران شهر «الاسری» واقع در شمال غرب اردوگاه «النصیرات» غزه نیز یک نفر شهید و چند نفر مجروح شدند.

همچنین اشغالگران در نزدیکی مسجد «السوسی» در اردوگاه «الشاطی» غزه یک منزل مسکونی را بمباران کردند و چندین نفر مجروح شدند.

در منطقه «الدرج» یک منزل مسکونی بمباران شد و در نتیجه این تجاوز، چند نفر شهید و مجروح شدند.

اشغالگران تجمع غیرنظامیان فلسطینی در گذرگاه کارنی واقع در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند و چندین نفر شهید و زخمی کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که نیروهای ارتش صهیونیستی برای دهمین روز متوالی بیمارستان «الشفا» را در غزه محاصره کرده‌اند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت بیش از ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون، آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.

همچنین طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، طی این مدت بیش از ۷۴ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

دیگر خبرها

  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی جهت کاهش وقوع جرم
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان