Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علی دایی در گفتگویی در واکنش به اینکه می‌گویند او در این انتخابات تاثیرگذار بود و عباس بوعذار از دل ویدیوهای منتشر شده در شورای شهر اهواز دوم شد گفت: من آن موقع در نفت تهران بودم؛ نفت تهرانی که نیم‌ فصل مدیرعامل و صاحب داشت. نیم‌فصل دوم خودم و بچه‌ها تیم را جمع کردیم. ۴۲ درصد به ما پول دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه پول را وزارت نفت نداد. از این و آن خواهش می‌کردیم که به ما زمین تمرین دهند. آن تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. با چه تیم‌هایی هم بازی کردیم. با سپاهان در اصفهان بازی کردیم و بردیم. تراکتور را در خرمشهر شکست دادیم. ما از حق تیم‌مان دفاع کردیم. بعد از مصاحبه‌ای که من راجع به صف مرغ انجام دادم، این مسائل شروع شد. اصلا و ابدا ناراحت هم نشدم. در بازی با سپاهان بازیکن ما را به ناحق اخراج کردند و پنالتی گرفتند. هیچ کس راجع به این مسائل صحبت نمی‌کند.

وی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم. خدا به شما خیلی چیزها داده است. به منِ نوعی هم خیلی چیزها داده اما همه چیز را نداده است. از بچگی همین بودم و تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست. 

متن کامل گفتگوی علی دایی را از اینجا بخوانید: افشاگری‌ دایی درباره عکس با روحانی و جنجال احمدی‌نژاد/ واکنش به ضدانقلاب درباره کشتی تجاری و تاثیر انتخاباتی بوعذار/ برخی از پیام رونالدو ناراحت شدند ماجرای رای به عباس بوعذار چیست؟

عصر ایران نوشت: مسعود پزشکیان گفت: کلیپی از مقام معظم رهبری مربوط به سال ۸۰ یا ۸۱ منتشر شده که معظم له در سخنانی می‌فرمایند در انتخابات آمریکا ۳۰ الی ۴۰درصد در انتخابات شرکت کرده‌اند و این نشان می‌دهد که مردم از نظام و حاکمیت شان دلخور و ناراضی هستند.

 پزشکیان با اشاره به میزان پایین مشارکت و همچنین درصد بالای آرا باطله در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر به کسانی که آمدند و رای باطله دادند و  افرادی که نیامدند و رای ندادند به صورت ویژه توجه نکنیم به مشکل برمی‌خوریم، چرا که اینها از ما ناراضی هستند و این نارضایتی با توجه به اینکه همین الان هم مشکل داریم، در ادامه برایمان مشکل ساز می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: از آن طرف دشمن تبلیغات زیادی داشت که کسی در انتخابات شرکت نکند و عده ای عوامل داخلی نیز که از ابتدای انقلاب با نظام و انقلاب مشکل داشتند تلاش کردند که این قضیه را تشدید کنند. تحریم هم که اوضاع و احوال و مشکلات مردم را تشدید کرده و همه اینها باعث دلسرد شدن بخشی از جامعه شده است.

پزشکیان تصریح کرد: برخی همه مسائل و مشکلات فعلی را مربوط به این دولت می دانند در حالیکه این مشکلات به همه ما برمی گردد. اگر عیب هایی را که در قوه قضاییه است احصا کنید، کمتر از دولت نیست. اینکه جایی را گُنده کنیم یا کم و زیاد کنیم اشکال ماست؛ ما باید اشکالات خودمان را رفع کنیم. باید بنشینیم در درون خودمان مشکلاتمان را رفع کنیم و از تمامیت خواهی دست برداریم و اجازه دهیم همه بازیگران براساس توان تجربه و عملشان در بازی شرکت کنند. اگر تصور کنیم با عده ای خاص می توانیم مملکت را نجات دهیم حتما اشتباه فکر می‌کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور برخی کاندیداها در عرصه انتخابات تاثیری در این عدم مشارکت و یا میزان آراءِ باطله داشته یا خیر؟ گفت: یکی از علل عدم حضور مردم در انتخابات به دلیل این بود که از قبل معلوم بود که آقای رئیسی قرار است رئیس جمهور شود. بازیگران دیگری که می‌توانستند در صحنه بیایند و عده‌ای را وارد انتخابات کنند و میزان مشارکت را افزایش دهند توسط شورای نگهبان حذف شدند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از افرادی که توسط شورا رد صلاحیت شدم درخواست کردم که شاخص بدهید که بفهمیم آنهایی که آمدند با چه شاخصی آمدند که این یکی‌ها ندارند؛ خوب متاسفانه این اتفاق نیفتاد. برای اینکه مشارکت افزایش پیدا می‌کرد باید اجازه می‌دادیم نمایندگان تمام سلایق با این دیدگاه که به انقلاب و چارچوب انقلاب پایبند هستند حضور داشته باشند و مردم رای بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که “چه اتفاقی می‌افتد که مردم پای صندوق رای می آیند اما ترجیح می دهند رای سفید به صندوق بیندازند، یا در برگه رای اسامی چون عباس بوعذار و محمود احمدی نژاد را بنویسند؟ گفت: برای اینکه این افراد به انقلاب معتقد هستند ولی به کسانی که به عنوان کاندیدا معرفی کردند اعتقاد نداشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی خبر ویژه علی دایی عباس بوعذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه یک روزه

قیمت جوجه یک روزه عامل مهمی در صنعت مرغداری است. این امر به‌طور مستقیم بر هزینه کلی تولید و در نهایت بر سودآوری مرغداران تاثیر می‌گذارد. - اخبار بازار -

قیمت جوجه‌های یک روزه تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند تقاضا، عرضه، نژاد و کیفیت است. در ادامه مطالب بیشتری می‌خوانیم.

عوامل موثر بر قیمت جوجه یک روزه

همان‌طور که گفته شد برخی عوامل شامل تقاضا، عرضه، نژاد و کیفیت بر قیمت جوجه‌های یک روزه تاثیرگذار هستند که در ادامه شرح داده شده است. لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوجه یک روزه و قیمت‌های بروز و دقیق انواع جوجه به وبسایت مجله دام فارم مراجعه کنید و از اطلاعات و قیمت‌های دقیق آگاه شوید.

تاثیر میزان تقاضا و عرضه بر قیمت جوجه

تقاضا برای جوجه‌های یک روزه معمولا زیاد است، به‌ویژه در فصول اوج مصرف که مرغداران در حال تجدید انبار در مرغداری‌های خود هستند. این تقاضای بالا می‌تواند قیمت‌ها را بالا ببرد و خرید جوجه‌ها را برای مرغداری‌ها گران‌تر کند. از سوی دیگر، در فصول کم‌پیک، زمانی که تقاضا کم است، قیمت‌ها احتمالا کاهش پیدا کند.

تاثیر نژاد بر قیمت جوجه

نژاد نیز در تعیین قیمت جوجه یک روزه نقش بسزایی دارد. برخی از نژادها به دلیل ژنتیک برترشان گران‌تر هستند که می‌تواند منجر به نرخ رشد بهتر، تولید تخم مرغ بیشتر یا کیفیت بهتر گوشت شود. صاحبان مرغداری که به دنبال به حداکثر رساندن سود خود هستند ممکن است مایل به پرداخت قیمت بیشتر برای نژادهای باکیفیت باشند.

تاثیر کیفیت بر قیمت جوجه

کیفیت خود می‌تواند بر تعیین قیمت جوجه یک روزه تاثیر بگذارد. جوجه‌هایی که سالم، تغذیه شده و عاری از بیماری هستند برای مرغداران ارزشمندتر هستند زیرا شانس بیشتری برای زنده ماندن و رشد دارند. در نتیجه، تامین کنندگان ممکن است برای جوجه‌هایی که این استانداردهای کیفی را دارند، قیمت بالاتری در نظر بگیرند.

یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید محصولات مختلف مثل انواع نهاده‌های دامی و جوجه‌های یک روزه در نژادهای مختلف و دیگر محصولات دامی و مرغداری‌ها را خریداری کنید، فروشگاه دام فارم است که محصولاتی باکیفیت و با قیمت به‌صرفه به شما خریداران عرضه می‌کند.

پرورش جوجه یک روزه

پرورش جوجه‌ها مستلزم توجه دقیق به نیازهای آن‌ها است تا سلامت و تندرستی آن‌ها تضمین شود. با توجه به اهمیت قیمت جوجه یک روزه، چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید هنگام مراقبت از جوجه‌های جوان در نظر گرفت:

فراهم کردن محیطی تمیز و گرم برای جوجه‌ها ضروری است. دمای حدود 95 درجه فارنهایت برای هفته اول زندگی آنها ایده‌آل است و به تدریج هر هفته پنج درجه باید کاهش پیدا کند. این را می‌توان با استفاده از یک لامپ حرارتی یا پرورش‌دهنده برای تنظیم درجه حرارت در فضای زندگی آن‌ها به‌دست آورد.جوجه‌ها همچنین به آب تمیز و غذای اولیه با کیفیت بالا نیز نیاز دارند. مهم است که به‌طور مرتب منبع آب آنها را بررسی و دوباره پر کنید تا مطمئن شوید که هیدراته می‌مانند. خوراک استارتر باید به‌طور خاص برای جوجه‌های یک روزه فرموله شود و حاوی تمام مواد مغذی لازم برای رشد و نمو آن‌ها باشد.نظارت بر جوجه‌ها برای هر گونه علائم بیماری یا ناراحتی بسیار مهم است. مشکلات رایجی که باید مراقب آن باشید شامل بیماری پوستی که با تمیز کردن ناحیه آسیب دیده قابل درمان است و مشکلات پا که ممکن است نیاز به تنظیم رژیم غذایی یا محیطی داشته باشد.

قیمت انواع نژاد جوجه یک روزه

قیمت نژادهای مختلف جوجه یک روزه متفاوت است. قیمت جوجه یک روزه در برخی از نژادها ممکن است به دلیل نادر بودن یا ویژگی‌های خاصی که آنها را برای اهداف خاصی مطلوب می‌کند گران‌تر باشد. از سوی دیگر، نژادهای رایج‌تر ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر و به راحتی در دسترس باشند. پس قیمت جوجه یک روزه تحت تاثیر عوامل مختلفی خواهد بود.

برای خریداران مهم است که در انتخاب نژاد جوجه یک روزه به نیازها و بودجه خاص خود توجه کنند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید جوجه یک روزه باید عواملی مانند تولید تخم مرغ، کیفیت گوشت و مزاج را در نظر گرفت. خریداران همچنین باید شهرت پرورش‌دهنده را نیز در نظر بگیرند تا جوجه‌های سالمی را خریداری کنند.

انواع جوجه‌های یک روزه براساس نژاد قیمت‌های مختلفی دارند و شامل موارد زیر می‌شوند:

قیمت جوجه آرین:جوجه یک روزه نژاد آرین  با سرعت کمتری رشد می‌کند و بنابراین قیمت کمتری هم دارد.قیمت جوجه راس: جوجه راس معمولا قیمت بالاتری از دیگر نژادها دارد و این امر احتمالا به دلیل تفاوت در شرایط پرورش و واکسیناسیون جوجه‌ها است.قیمت جوجه کاب: قیمت جوجه یک روزه نژاد کاب از آرین بالاتر و از دیگر نژادها پایین‌تر است. این جوجه‌ها فروش خوبی در بازار دارند.قیمت جوجه پلاس: جوجه یک روزه  نژاد پلاس دارای ویژگی‌های خاص و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند. ویژگی‌های این جوجه‌ها باعث رشد سریع‌تر و عملکرد بهتر آن‌ها می‌شود.

 

جمع‌بندی

قیمت جوجه یک روزه موضوع پیچیده‌ای است که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. مرغداری‌ها باید هنگام خرید جوجه‌ها این عوامل را به دقت در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که بهترین ارزش را برای پول خود دارند. صاحبان مرغداری با درک پویایی بازار و تصمیم‌گیری آگاهانه می‌توانند هزینه‌های تولید خود را بهینه کنند و در نهایت سودآوری خود را بهبود بخشند.

منابع

https://dam.farm/mag/arian-and-iranian-chickens/

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • جوجه یک روزه
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد