Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:25:29 GMT

رقابت ۷۵۴نفر در کنکور سراسری در بیله سوار اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۸۰۹۰

رقابت ۷۵۴نفر در کنکور سراسری در بیله سوار اردبیل

حسن قبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای کنکور امسال ۳۳۴نفر در رشته علوم تجربی، ۲۶۲نفر در رشته علوم انسانی و ۳۸ نفر در رشته هنر و ۲۳ نفر در رشته علوم ریاضی و۹۷ نفر در رشته زبان خارجه از بیله‌سوار شرکت خواهند نمود.

وی عنوان کرد:تمامی حوزه های کنکور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آماده سازی شده است و با ادارات خدمات رسان اعم از برق،گاز و شبکه بهداشت و درمان هماهنگی های لازم صورت گرفته شده است 

فرماندار بیله سوار با اشاره به کاهش تعداد اوطلبان در کنکور امسال نسبت به سال گذشته افزود: تعداد داوطلبان در سال گذشته ۷۶۹ نفر بود که امسال این تعداد به ۷۵۴ نفر کاهش یافته است و در رشته علوم انسانی افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی عنوان کرد:در کنکور امسال در شهرستان بیله سوار تعداد دواطلبان دختر ۴۲۴نفر و پسر نیز ۳۳۰نفر می باشد و دختران با سه داوطلب در مجموعه علوم ریاضی و پسران با ۶داوطلب در مجموعه هنر کمترین تعداد افراد  را در بین مجموعه های امتحانی دارند.

وی افزود: کنکور سراسری طی  روزهای۹ تا ۱۲ تیر ماه در پنج گروه آزمایشی هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود و حدود ۴۵ درصد  از شرکت کنندگان در این آزمون در شهرستان بیله‌سوار در رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار بیله‌سوار با تأکید بر این که آزمون سراسری یک رویداد بزرگ علمی و دارای حساسیت ویژه‌ای است، گفت: نتیجه زحمات دانش‌آموزان در طول سال‌های تحصیل، تلاش صادقانه معلمان در مدارس و همچنین زحمات چند ساله والدین بستگی و متوجه به این آزمون است.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها آزمون سراسری کنکور بیله سوار داوطلبان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری کنکور بیله سوار آزمون سراسری کنکور بیله سوار داوطلبان کنکور شهرستان بیله سوار رشته علوم نفر در رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد