Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌ها و نماینده مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در مصلی اهواز اظهار کرد: اهواز رزمنده‌پرور و ستون فقرات دفاع مقدس در روزهای سخت ۸ سال جنگ تحمیلی بود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آنچنان که خداوند بزرگ خرمشهر را آزاد کرد کشور ما را از دست کسانی که بی کفایتی آن ها زبانزد شده بود به دست شما مردم آزاد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این لطف خدا و هدیه اهل‌بیت و به ویژه امام رضا (ع) بود که به ما توفیق داد رئیس جمهوری از سلاله پیامبر اسلام و عنصری با کارنامه موفق ۴۲ ساله با یک برنامه دقیق برای حرکت در جهت اصلاح وضع موجود و در تبعیت از ولی و در راستای خدمت به مردم داشته باشیم.

زاکانی گفت: به هر حال امروز صحبت از دولت مردمی در تراز انقلاب اسلامی است که باید به ۴۲ سال گذشته رجوع کند و خوبی‌ها و عظمت‌های راه طی شده را دریابد تا با تکیه بر آن‌ها بر پلشتی‌ها و زنگارهای موجود در جامعه بشورد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها بیان کرد: دولت در تراز انقلاب اسلامی دولتی بی‌خاصیت نیست و دولتی است که همه مواهب و خوبی‌های راه طی شده در ۴۲ سال را رصد و در خودش جمع کرده و در مقابل فقر و فساد و تبعیض به یادگار مانده از دولت‌های گذشته قیام کرده است.

وی افزود: به همین دلیل دولت تراز دولت انقلاب دولتی است که از شایستگان شکل گرفته و باید سمت و سویش را از نگاه به خارج کشور به تکیه بر توانمندی‌های داخلی معطوف کند.

زاکانی در نقد عملکرد دولت گذشته عنوان کرد: جناب آقای روحانی هنگامی که دولت را تحویل گرفت تورم ۲۰ درصد بود اما امروز که در حال تحویل دولت است تورم نقطه به نقطه ۵۰ و میانگین ۴۲ درصد است.

وی افزود: دولت جناب روحانی نقدینگی را در کشور با ۶۷۰ هزار میلیارد تومان تحویل گرفت اما در محاسبه ابتدای سال با ۳۵۰۰ میلیارد تومان و در امروزی که بنده خدمت شما هستم با محاسبه جناب آقای همتی بالغ بر ۴۵۰هزار میلیارد تومان طی چند ماه اخیر به آن مبلغ اضافه شد و نقدینگی جامعه قریب به ۴ هزار میلیارد تومان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این یعنی اینکه هر اشکالی که بوده ضرب در چند برابر شده و امروز محصولی است که دست دولت سیزدهم می‌رسد.

وی افزود: آنچه که زیبنده امروز ما نیست یعنی فقر و فساد و تبعیض بیداد می‌کند و آنچه که امروز ننگ ماست عقب‌افتادگی‌ها و ویرانی‌هایی است که به واسطه امید به دشمنان مردم و انقلاب اسلامی به دست آمد و امید جوانان و نخبگان و مردان و زنان را گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز پژوهش ها خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یکم خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی اظهار کرد: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیأت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیأت رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 747821

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱