Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان، گفت: ۵عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر بازداشت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان اظهار کرد: ۵ عضو شورای اسلامی شهر نسیم شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در مجموعه سپاه پاسداران شهرستان بهارستان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در ادامه روند برخورد با مفسدین و مبارزه با فساد در دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان بهارستان به ویژه در مجموعه شورا و شهرداری نسیم شهر، با انجام اقدامات اطلاعاتی لازم، امروز پنج عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر بازداشت شدند.   رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با تاکید بر قاطعیت  دستگاه قضا برای مبارزه با فساد، بیان کرد: دستگاه قضایی همواره به دنبال ایجاد عدالت، عدل وداد در جامعه بوده و ضمن حمایت از خادمین و خدمتگزاران به مردم، با هر شخص و مقامی، در هر پست و مسئولیتی، که بخواهد با سوءاستفاده از مقام و جایگاه خود، فسادی در جامعه به وجود آورد ، برخورد قاطعانه خواهد داشت.   به گزارش خبرگزاری فارس، از آغاز جریان برخورد با فساد در شهرستان بهارستان تاکنون، در ظرف کمتر از سه ماه ۱۵ نفر ازافراد مختلف از جمله۸ عضو شورای اسلامی شهر ۵ نفر دلال و کار چاق‌کن، شهردار و مدیر مالی شهرداری نسیم شهر به اتهام فساد اقتصادی، با پیگیری و جدیت دستگاه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده اند.   بنا بر اخبار رسیده تا ریشه کن شدن این زنجیره فساد احتمال دستگیری های دیگری نیز وجود دارد و با دستگیری های امروز، تعداد دستگیر شدگان در مجموعه شورای شهر نسیم شهر به هشت نفر رسیده، که با این اقدام  عمر دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر، زودتر به پایان رسیده و این شورا منحل می شود.   انتهای پیامY   منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به روز ارتش در ۲۹ فروردین، گفت: ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش ضمن اشاره به روز هشتم شوال، اظهار داشت: 99 سال پیش وهابیت که عامل انگلستان بودند، قبور ائمه ما در بقیع را تخریب کردند.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع تا به اندازه‌‌ای آن زمان در ضعف بودند که نتواستند به این جسارت و کار مستقیم پاسخ دهند و اگر چه به ظاهر تیم به سرپرستی هویدا به عربستان اعزام شدند، اما اقدام موثری در این زمینه صورت نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حفظ ارتش جمهوری اسلامی‌، ابراز داشت: ارتش قبل از انقلاب برخلاف آیه و دستور قرآن کریم بود، چرا که قرآن دستور داده آنقدر قوی شود تا دشمن از شما بترسید، اما پیش از انقلاب این گونه نبود و این سوال مطرح است که چرا ارتش نتوانست از تاج و تخت شاهنشاهی دفاع کند و یکی از مهمترین دلایل آن امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ارتش برادر ملت است، گفت: 14 روز بعد از روز جمهوری اسلامی پیامی از سوی امام راحل صادر کرد و دستور دادند روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و امروز بااطمینان می‌گوییم ارتش در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند.

حسینی تصریح کرد: آخرین اقدامی که ارتش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و دنیا را به تحسین وا داشت، هدف قرار دادن امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل بود و با اقتدار منهدم کرد در حالی حالی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل و هم‌پیمانانش تمام توان خود را برای حفظ امنیت خود به‌کار گرفت در حالی که توانست در مقابل بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی مقابله کند و این فرق ارتش جمهوری اسلامی قبل و پس از انقلاب است و از سوی دیگر نیز باید در رأس به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز دستور مقام معظم رهبر همان دستور امام زمان است، افزود: لازم است انس خود را با قرآن کریم و امام زمان(عج) بیشتر کنیم؛ دیر یا زود ظهور رخ می‌دهد و ما می‌توانیم در این ظهور نقش ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه در راستای ظهور امام زمان(عج) است که باید در این راستا خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و راه را پس از ظهر امام زمان با قدرت در پیشش بگیریم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند