Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:45:00 GMT

عضو ارشد حماس: روابط ما با حزب الله لبنان خوب است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۹۵۰۵

عضو ارشد حماس: روابط ما با حزب الله لبنان خوب است

یکی از اعضای ارشد حماس به موضع گیری درباره روابط میان این جنبش و حزب الله لبنان پرداخت و روابط این جنبش با حزب الله لبنان را روابطی «خوب» توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، خلیل الحیه عضو ارشد حماس، روابط این جنبش با حزب الله لبنان را روابطی «خوب» توصیف کرد.

وی افزود که بحرانی در این روابط نبوده و هیچ گاه این روابط قطع نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحیه ادامه داد: شاید در گذشته و یا جدیدا در برخی مسائل اختلاف نظرهایی داشته باشیم اما هیچ بحرانی بین ما و برادران در حزب الله و بین ما و هیچ قشری از اقشار امت اسلامی وجود ندارد چرا که ما به دنبال ایجاد روابط خوب با همه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه روابط با حزب الله از زمان طولانی برقرار بوده است گفت: این روابط، روابطی عمیق، ثابت و مستحکم است و میتوانم بگویم روابطی پیشرفته به شمار می رود.

گفتنی است که روز گذشته، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراهش دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار درباره نبرد شمشیر قدس به تفصیل گفتگو شد واینکه مقاومت فلسطین موفق به رقم زدن پیروزی کوبنده و نهایی شد.

همچنین در دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه بر عمق روابط میان حزب الله و جنبش حماس و جایگاه اساسی آن در این محور و نبرد سرنوشت ساز تاکید شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جنبش حماس اسماعیل هنیه مقاومت فلسطین حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ملت فلسطین خواست از امروز جمعه تا دوشنبه آینده به مسجدالاقصی آمده و در آن تجمع و تحصن کنند.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله‌های شهرک‌نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را «جماعت هیکل» می‌نامند، می‌خواهند با برپایی آئین یهودی و قربانی کردن در صحن‌های مسجدالاقصی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی که ثابت کرده‌اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند «بن غفیر» ادامه دهند.

جنبش حماس سراسر امت اسلامی و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجدالاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان