Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:26:40 GMT

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین +عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۹۸۲۲

نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین +عکس

پس از افشای یک تصویر از جدیدترین نسخه هاپرکار Valkyrie استون مارتین، این خودروسازی سرانجام مجبور شد تصاویر مفهومی این خودرو را که Aston Martin Valkyrie AMR Pro نامیده می‌شودبه طور رسمی منتشر کند

به گزارش مشرق، پس از درز تصویری رسمی از نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین، این شرکت برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از این درز اطلاعات، مجبور شد تا رسماٌ این هایپرکار برجسته خود را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه مورد بحث Aston Martin Valkyrie AMR Pro نام دارد که برای اولین بار، کمی بیش از سه سال پیش در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شده بود. اگرچه در آن زمان ما با نسخه ای کاملاً مفهومی از این خودرو روبرو بودیم ولی در حال حاضر مشخص شد که این خودرو کاملاً به نسخه تولیدی نزدیک شده است.

به نقل از وبسایت motor۱، در مقایسه با نسخه مفهومی سال ۲۰۱۸، مشخصات نهایی Valkyrie AMR Pro با نصب پیشرانه هیبریدی، شاهد کاهش وزن بوده است. با این حال باید این نیز در نظر داشت که خروجی موتور نیز از ۱۱۰۰+ اسب بخار ترکیبی در کانسپت سال ۲۰۱۸، به ۱۰۰۰ اسب بخار در نسخه تولیدی کاهش یافته است. قدرت Valkyrie AMR Pro به طور انحصاری توسط پیشرانه تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری V۱۲ تولید می شود. این موتور که توسط شرکت بریتانیایی Cosworth ساخته شده، می تواند دور موتور به ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه برساند که به حق لقب «شاهکار احتراق داخلی» را برای آن به دنبال داشته است.

طراحی خارجی نیز بیش از پیش المان های هیبریدی را در خود ادغام کرده است زیرا استون مارتین یک بدنه کامل الیاف کربن و حتی ساختارهای تعلیق کربن را برای این خودرو تولید کرده است. علاوه بر این، جلو پنجره و پنجره های جانبی Perspex این خودرو، به حذف قسمت های اضافی بدنه کمک می کند تا عملکرد خودرو در مسیر را به حداکثر برساند. در مقایسه با یک والکری جاده ای، این هایپرکار به لطف یک سیستم آیرودینامیک خاص که شتاب جانبی بیش از ۳G را امکان پذیر می کند، دو برابر نیروی رو به پایین دارد.

طول Valkyrie AMR Pro استون مارتین، ۲۶۶ میلی متر (۱۰.۵ اینچ) از ماشین های معمول خیابانی کشیده تر شده و طول کلی آن ۳۸۰ میلی متر (۱۵ اینچ) افزایش یافته است. علاوه بر این، دریچه های جلو و عقب نیز بزرگ تر هستند (به ترتیب +۹۶ میلی متر و +۱۱۵ میلی متر) و زیر بدنه نیز برای جریان هوای بهتر، مورد بازنگری قرار گرفته است. آستون مارتین می گوید این تغییرات به Valkyrie AMR Pro کمک می کند تا «سطح فوق العاده ای از نیروی پایین» را ارائه دهد و با تنظیم دقیق جریان هوا، عملکرد فوق العاده ای را عرضه کند.

استون مارتین با اشاره به اینکه مشخصات فنی کامل این خودرو را در ماه های آینده منتشر خواهد کرد، افزود؛ سیستم بکار گرفته شده در Valkyrie AMR Pro می تواند این خودرو را در مقایسه با اتومبیل های مسابقه ای LMP۱، خودروی سریعتری نشان دهد. تنها ۴۰ دستگاه (به علاوه دو نمونه اولیه) از این هایپرکار استون مارتین ساخته خواهد شد و همه قرار است با مشخصات رانندگی سمت چپ ارائه شوند. اولین تحویل به مشتریان نیز قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ انجام شود.

تصاویر خودروی استون مارتین Valkyrie AMR Pro

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استون مارتین نمایشگاه خودرو ژنو مشرق شرکت بریتانیایی Cosworth خودرو مفهومی استون مارتین میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!