Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از مرگ سه تن درپی تصادف تریلی با ۹ خودرو سواری در فشافویه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نورالله خادم گفت: در ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته برخورد یک دستگاه تریلی کفی با چندین خودرو در  جاده قدیم تهران-قم، قبل از پلیس راه حسن آباد به مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ اعلام شد که در پی آن و بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی تریلی با بار آهن که در جاده قدیم تهران – قم در حال حرکت بوده با ۹ دستگاه خودروی سواری برخورد و موجب بروز تصادف زنجیره‌ای شده است.

رئیس پلیس راه تهران با بیان اینکه در این حادثه  سه تن کشته و ۱۱ نفر مجروح شدند گفت: یک راننده و ۲ تن از سرنشینان خودرو ها فوت و ۸ راننده و ۳ سرنشین مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

خادم درباره دلیل این حادثه نیز اظهار کرد: این تصادف همزمان با وزش طوفان شن در مناطق جنوبی تهران رخ داده است و علت این حادثه در حال بررسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای رئیس پلیس راه تهران بزرگ پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع  یک فقره تصادف فی مابین چهار دستگاه وسیله نقلیه سواری تویوتا لندکروز، پژو پارس، سمند و اتوبوس  در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول  بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، در اثر این حادثه، ۱ نفر کشته و تعداد ۳ نفر مجروح  و ۷ نفر از سرنشینان وسایل نقلیه به صورت سطحی دچار جراحت گردیده  ‌که  توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام و در بیمارستان بصورت سرپایی مداوا شده اند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: علت تامه  تصادف بی مبالاتی از جانب راننده سواری تویوتا لندکروز به علت تجاوز به چپ  توسط کارشناسان تصادف تشخیص داده شد.

دیگر خبرها

  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است