Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:35:22 GMT

توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۶۹۴

توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رحمانی مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان گفت: به همت جمعی از خیران وخادمیاران با هزینه  حدود ۹ میلیون تومان، برای نیازمندان در کرمان غذای گرم تهیه وتوزیع شد.

او با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی وخیران بلند همت از هیچ کاری برای کمک ویاری رساندن، ابایی ندارند، افزود: برای پخت غذا تعداد ۲ گوسفند، ۹ کیلو گوشت گوسفندی، ۱۰۰ کیلو سیب زمینی وپیاز و اقلام دیگر استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی بیان کرد: تعداد ۷۵۰ پرس غذای گرم که از شب گذشته مشغول به پخت بوده ایم، عصر امروز آماده ودر بین افرادی که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان، افزود: ما در برنامه هر هفته، برای روز‌های پنجشنبه توزیع نان امام حسینی را در اولویت داریم که امروز با کمک خیران وخادمیاران علاوه بر توزیع ۷۵۰ قرص نان، توزیع غذای گرم را هم، داشتیم.

او گفت: در نظر داریم به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، ۳۰۰ بسته غذایی شامل ۱۲ قلم مواد غذایی مانند رب گوجه، روغن، ماکارونی و... در بین  نیازمند توزیع کنیم وهمچنین در حال تدارک برای تهیه بسته‌های فرهنگی در کنار توزیع این بسته‌های مواد غذایی هستیم.

رحمانی عنوان کرد: آماده جمع آوری قربانی‌ها برای روز عید قربان برای یاری رساندن به نیازمندان و فقرا نیز هستیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمیاران رضوی غذای گرم غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار