Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی وزیر کشور گفت: بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و تحریم و کرونا هیچکدام از پروژه‌های عمرانی را متوقف نکرد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و تفریحی شهر کرمانشاه اظهار داشت: بحرانی نبوده که در کشور رخ نداده باشد به طوری که سیلاب مهیب، زلزله، هجوم ملخ‌ها و آتش‌سوزی و سهمیه‌بندی بنزین همگی در کنار تحریم‌های ظالمانه دشمن و کرونا برای از پا انداختن یک کشور کافی است اما هیچکدام از پروژه‌های عمرانی کشور نه‌تنها متوقف نشد بلکه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به‌طور نمونه در هفته دولت سال گذشته 18 هزار پروژه عمرانی بزرگ و در دهه فجر گذشته 30 هزار پروژه افتتاح شد و اکنون در شرایط سخت اقتصادی هر هفته پروژه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی افتتاح می‌شود و این اقدامات به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: 245 هزار نفر برای شوراهای روستا و بیش از 52 هزار نفر برای شهرها ثبت‌نام کردند و 14 مرداد ماه همراه با تحلیف ریاست جمهوری شوراهای جدید مستقر می‌شوند.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تقاطع غیرهمسطح شهید زنگی‌آبادی ‌کرمان را احداث می‌کندتجهیز 20 تقاطع شهر به سیستم آلارم صوتی چراغ عابرپیادهتقاطع غیرهمسطح چنگیز قلعه بیجار با حضور وزیر راه افتتاح شد

جمالی‌نژاد با اشاره به دیدار ارزشمند رئیس جمهور منتخب با سایر کاندیداها گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم کرمانشاه جاری است و توقع داریم اعضای جدید شورای شهر علم خدمت را به دست بگیرند و این کارهای جهادی را ادامه دهند.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: در حوزه بودجه برای استان و شهر کرمانشاه تحول عظیمی رخ داده که امید داریم منشأ اقدامات خوبی باشد.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های غرب کشور طی 19 ماه به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: این تقاطع 14 حرکت دارد و تمام دسترسی‌ها کامل است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت خود گفت: در این مدت 300 هزار تن آسفالت برای شهر کرمانشاه مصرف شده اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی عنوان کرد: انجام 150 هزار مترمربع پیاده راه سازی و هدایت آب‌های سطحی به طول 15 هزار متر و حاشیه‌سازی میدان امام حسین(ع) از دیگر اقدامات انجام شده است.

طلوعی گفت: تحول و آبادانی شهر باید ادامه داشته باشد و چنانچه با همین روند در تمام ابعاد با کار جهادی ادامه دهیم شهر پیشرفت بسیار خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای تحول آماده است و تنها نیاز به اراده آهنین دارد افزود: شهر کرمانشاه بعد از پیروزی انقلاب مورد بی‌توجهی قرار گرفته است در حالی که سپر دفاعی کشور بوده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در افتتاحیه تقاطع شهید سلیمانی اظهار داشت: شهر یک موجود زنده و نیازمند شادی و نشاط است و مدیر شهر می‌تواند این نشاط را ایجاد کند و این کار مستلزم سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه تقاطع شهید سلیمانی می‌تواند نماد توسعه‌یافتگی شهر باشد عنوان کرد: این تقاطع یکی از بزرگترین پروژه‌های غیرهمسطح در غرب کشور است.

بازوند گفت: حدود سه سال پیش به دنبال تبدیل شدن کرمانشاه به کلانشهر بودیم و باید هشت شاخص را به وزارت کشور معرفی می‌کردیم.

وی عنوان کرد: بعد از تبدیل شدن به کلانشهر به دنبال مدیری بودیم که ظرفیت‌سازی کند و شهردار کرمانشاه این توقع را محقق کرد و نشاط را به شهر به عنوان یک موجود زنده تزریق کرد و پارک بانوان یکی از طرح‌های ایجادکننده نشاط در کرمانشاه بود.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی کرمانشاه وزارت کشور شورای اسلامی کرمانشاه وزارت کشور شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم

معاون  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در مدیریت بحران‌ها باید به مسائل ناشی از سوء مدیریت‌ها هم توجه کرد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در جلسه مشترک با  رییس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تبریک فرا رسیدن روز تشکیل سپاه، گفت:  مدیریت بحران، بحث جهانی است و همه کشورها درگیر بحران و نحوه مدیریت بحران هستند.

وی افزود: در کشور ما اولین قانون در ۱۱۵ سال پیش در ایران تصویب شده و تاکنون بیش از ۱۳ هزار قانون توسط مجلس و سایر نهادهای قانونگذاری تصویب و ابلاغ شده است؛ در حالی که برخی از این قوانین دچار نسخ و اجمال شدند و از سال ۸۹ معاونت تنقیح مجلس تلاش کرده تا  قوانینی که ناسخ و منسوخ هستند را بازنگری کند.

جهانگیر ادامه داد: از آنجا که با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و  هستیم؛ لذا باید قوانین در این عرصه ساماندهی شود.

وی  ادامه داد: یکی از اولین کارهایی که باید سازمان مدیریت بحران  انجام دهد، جمع آوری داده های بحرانی و روز جامعه است و این داده ها می تواند امکان سیاست گذاری واحد را فراهم کند.

وی با اشاره به مدیریت‌های مدیریتی یا نقطه‌ای گفت: این بحران‌ها با برداشتن فرد از بین می رود لذا این جابجایی‌ها می‌تواند از بحران جلوگیری کند. این بحران ناشی از سوء مدیریت است و این مدیریت فقط اجرایی نیست بلکه قضایی حتی مردمی هم می‌تواند باشد؛ لذا در مدیریت بحران‌ها باید به مسائل ناشی از سوء مدیریت‌ها هم توجه کرد. 

جهانگیر گفت: به طور کلی نگاه قانونگذار در سنوات گذشته تا کنون بر اساس روح نظام مسایل بحرانی نبوده است و قوانین و مقرراتی که تصویب شده در دل خود مشکلات و بحران هایی ایجاد کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: زمانی که قانونی نگارش می شود باید پیوست‌های نظام مسائل بحرانی آن نیز دیده شود که متاسفانه تا کنون اینگونه نبوده است و در این زمینه ما نیاز به داده‌های واقعی داریم.  متاسفانه بسیاری از داده‌ها در کشور غیر واقعی است.

جهانگیر افزود: بحران‌ها را می‌توان با برش‌های مختلف در نظر گرفت. گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل و بالقوه تبدیل می شود. باید مدل بحران‌ها را مشخص کنیم و آن را بشناسیم چرا که با منابع محدود روبرو هستیم. در حوزه بحران هم می توان بحران را با برش فرایندی هم مدیریتی بررسی کرد. بحران‌های مدیریتی ناشی از ترک فعل‌ها باید مورد بررسی قرار گرفته و به تصمیم گیری و تصمیم سازی منجر شود.

وی افزود: به عنوان نمونه اکنون ۱۵ سال است که هدفمندی یارانه‌ها در حال اجرا است اما همچنان دهک‌بندی‌ها به درستی صورت نگرفته است؛ در حالی که توزیع منابع نیز در این حوزه در حال انجام است. واقعیت این است که مشکلات انباشته شده‌ای داریم که تبدیل به معضلات شده است و برخی به مرحله بحران رسیده است؛ بنابراین ابتدا باید مدل‌های بحران را بشناسیم و اولویت‌ها را تعیین کنیم زیرا منابع و زمان محدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل