Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:36:14 GMT

بانوان کرمانشاهی صاحب پارک شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۱۵۷

بانوان کرمانشاهی صاحب پارک شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح اولین پارک بانوان شهر کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور افتتاح شد، اظهار کرد: سه سال پیش مکاتباتی با وزارت کشور برای کلانشهر شدن کرمانشاه انجام شد که در نهایت با پیگیری‌های بسیار بعد از ۲۵ سال کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر شهر برای کلانشهر شدن نیاز به هشت شاخص دارد، افزود: باید ظرفیت‌های کلانشهر شدن در کرمانشاه ایجاد می‌شد و دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه همان مدیری بود که توانست این ظرفیت‌ها و شاخص‌ها را برای کلانشهر شدن کرمانشاه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه این شهر، شهرداری جهادی، انقلابی و پای کار دارد که پروژه‌های عمرانی بزرگی را در کرمانشاه آغاز کرد و به نتیجه رساند.

بازوند با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است، تاکید کرد: هر شهری نیاز به پروژه‌هایی دارد که باعث ایجاد شادی و نشاط برای مردم آن شهر شود و راه اندازی پارک بانوان علاوه بر ایجاد فضای شادابی در این شهر، شاخصه مهمی برای کلانشهر بودن کرمانشاه است.

وی افزود: شهردار کرمانشاه از همان ابتدای شروع این پروژه با اهتمام، تلاش و اقدامات جهادی روند ایجاد و راه اندازی پارک مخصوص بانوان کرمانشاه را سرعت بخشید و افتتاح این پارک هدیه‌ای به بانوان این شهر است.

نخستین پارک یک هکتاری بانوان کرمانشاه

سعید طلوعی نیز در حاشیه افتتاح پارک بانوان کرمانشاه، گفت: برای افتتاح پارک بانوان شهر کرمانشاه در فضایی به مساحت یک هکتار، اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه این پارک محیط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان است، افزود: پارک بانوان شهر کرمانشاه مجهز به فضاهایی سرگرمی از جمله مسیر دوچرخه و اسکیت، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان است.

کد خبر 5248640

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پارک بانوان اسکیت وزارت کشور هوشنگ بازوند ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام کنکور سراسری انتخابات 1400 واکسن کرونا مواد مخدر اردبیل قوه قضاییه اراک برای کلانشهر پارک بانوان کلانشهر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک بانوان ولیعصر(ع) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولیعصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولیعصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت عدد پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولیعصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آن‌ها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

کد خبر 747083

دیگر خبرها

  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی