Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:08:47 GMT

کنکور تجربی در مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۱۸۱

کنکور تجربی در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کنکور تجربی در مازندران با ۲۰۰۸۷ داوطلب ساعت ۸ امروز جمعه ۱۱ تیرماه برگزار شد.

سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری امسال در مازندران ۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر است که ۳۰ هزار و ۸۹۳ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری در مازندران با ۲۰ هزار و ۸۷ نفر مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و پس از آن هم گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۱ هزار و ۹۷۳ نفر قرار دارد.

سعدی پور آمار داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را پنج هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در گروه آزمایشی هنر چهار هزار و ۴۰۰ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هفت هزار و ۴۹۱ داوطلب مازندرانی حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، گفت: تمامی دانش آموزان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می‌شوند.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در آزمون سراسری، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا این داوطلبان با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور تجربی کنکور سراسری وزارت علوم گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد