Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی با انتشار بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس خواستند که برای تصویب هر چه سریعتر لایحه دائمی شدن همسان‌سازی اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، متن بیانیه بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی به این شرح است:

مجلس انقلابی، نمایندگان معزز، هیأت رئیسه محترم

احتراماً به استحضار می‌رساند پس از سال‌ها انتظار هم اکنون لایحه همسان‌سازی هر چند دیر هنگام در دولت تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما نماینده محترم انتظار داریم با توجه به شناخت شما از ابر مشکلات معیشتی بازنشستگان، باتوجه به درخواست‌های مکرر بازنشستگان از نمایندگان مجلس بیش از این باز نشستگان را منتظر نگذارید و در اولین جلسه لایحه را با رأی بالایی تصویب نمائید.

انتظار می‌رود در ادامه نظر مثبت نمایندگان در امضای ۲۰۸ نفری طرح دکتر ابراهیمی این بار به صورت عملی با تصویب لایحه به صورت غیر نوبت دغدغه معیشتی بازنشستگان توسط شما نمایندگان مجلس یازدهم حل شود.

شما نمایندگان انقلابی می‌توانید با کمک خود در تصویب سریع این لایحه خود را در این‌عمل خدا پسندانه و نیک شریک نمائید.

کد خبر 504457

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری بازنشستگان بازنشستگان کشوری بازنشستگان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی یک لایحه را در ضدیت با چندین کشور و همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس، به تصویب رساند.

به گزارش اسپوتنیک، مجلس نمایندگان آمریکا امروز شنبه با 360 رای موافق لایحه‌ای تحت عنوان «قانون صلح قرن 21 از طریق قدرت» را  به تصویب رساند که در چارچوب اقدام علیه روسیه، ایران، چین و حماس است.

این قانون به آمریکا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های توقیف شده روسیه را به اوکراین منتقل کند، ایران را تحریم کرده و در فعالیت‌های گروه حماس که «حمایت مالی از تروریسم» خوانده شده، اخلال ایجاد نماید.

به علاوه، این لایحه مانع از آن می‌شود که فروشگاه‌های اپلیکیشن یا خدمات میزبانی وب در ایالات متحده از نرم افزار چینی TikTok استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد