Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا کیانی  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۸۰۹ شغل صنعتی با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شد.

او افزود: مشاغل ایجاد شده در بخش فعالیت‌های صنعتی شامل کارگاه‌های جوشکاری، فلزکاری، تولیدات لوله، اتصالات پلیمری، تأسیسات برق و… است، این نهاد برای ایجاد شغل پایدار به مجریان شاغل در بخش فعالیت‌های صنعتی، آموزش‌های مهارتی لازم را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اصفهان، ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی امسال  نیز با پرداخت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات در همین حوزه، ۵۰ شغل صنعتی دیگر نیز برای مددجویان ایجاد شده است.

او در پایان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی برای ایجاد شغل در این نهاد با کمترین انحراف همراه است، گفت: برای حفظ این مشاغل و رسیدن به مرحله خوداتکایی مددجویان، این طرح‌ها تحت نظارت پنج ساله کارشناسان و ناظران اشتغال قرار دارد و پس از تولید محصولات با کیفیت در زمینه بازاریابی و فروش نیز همراه مددجویان خواهیم بود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد شغل صنعتی پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی