Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:17:06 GMT

شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۹۰۳

شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله کشاورز در حاشیه بازدید از واحدهای فولادی استان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان اقداماتی در وزارت صمت برای تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی در حال انجام است و با توجه به سهمیه‌های ابلاغی درحال حاضر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه نیاز واحدهای فولادی به شمش فولادی در سال‌های آینده بسیار مهم است، ادامه داد: ممکن است در مواردی در زمینه آهن اسفنجی کمبود وجود داشته باشد که به فعالین این بخش توصیه می‌کنیم از محل آهن قراضه نیاز خود را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی اضافه کرد: در ستاد تسهیل مشکلات صنایع نظیر مسائل مالیاتی، گمرکی و حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل چالش‌های یاد شده اقدام می‌شود.

کشاورز با اشاره به ظرفیت موجود در صنایع فولادی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تکمیل و راه اندازی شهرک تخصصی فولاد شاهد توسعه، اشتغال پایدار و آبادانی در منطقه باشیم.

وی گفت: با آمایش سرزمینی که اتفاق افتاده و به دلیل آب بر بودن این صنایع، تلاش شده به عنوان بهترین نقطه برای جانمایی، صنایع فولادی استان در منطقه تیکمه داش شهرستان بستان آباد مستقر شوند.

کد خبر 5248752

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت فولاد اسدالله کشاورز وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا ایلام کنکور سراسری انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها قوه قضاییه واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری