Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب، آیت الله صدوقی، سومین شهید محراب اظهار داشت: علمایی همچون شهید صدوقی در حقیقت مشروعیت بخش انقلاب بوده و فتوای امام را در رابطه با انقلاب و مشروعیت انقلاب بیان می فرمودند و سنگ صبور و مدافع مردم بودند و شهید صدوقی از مصادیق بارز این جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دریافت واکسن ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: این حرکت یک اقدام حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب و حرکتی درس آموز و دارای ابعاد گوناگون بود زیرا دریافت این واکسن و رسانه ای کردن آن پاسداشت افتخار ملی بود و این واکسن کرونا برای جامعه بشری، آن هم با این سرعت و دقت در ردیف چهار یا پنج کشور دنیا، یک افتخار است.

مدرسی ادامه داد: تقویت حس اعتماد ملی از دیگر آثار این جریان و اعتماد به متخصصان داخلی و نهایت ایثار و فداکاری را برای حمایت از علم بومی و تولید داخلی بود که مقام معظم رهبری از این جهت ایثار کردند و رشادت و شجاعت جداگانه و شاخصی را نشان دادند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و این نهادهای مردمی خدمات فراوانی را انجام داده و نقاط مثبت متعددی دارند و یکی از کارهای بسیار خوبی که در بخش مرکزی در روستاها توسط دهیاری ها صورت گرفت، یکپارچه سازی پرونده های املاک بود که به صورت الکترونیک درآمد.

وی تصریح کرد: البته نقطه ضعف‌هایی نیز در عملکرد آنها وجود دارد به عنوان نمونه، دهیاری‌ها نیارمند قانون مدون و مستقلی هستند که هنوز متاسفانه بعد از گذشت چند سال از تشکیل دهیاری ها این قانون وجود ندارد.

مدرسی عنوان کرد: افزایش عوارض زمین در برخی از دهیاری ها و بخشداری ها و در کل بخش مرکزی برای برخی از مردم کمرشکن شده و به طور قطع باید در دهیاری‌ها افرادی متخصص و بومی به کار گرفته شوند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: نداشتن ساختمان مستقل دهیاری‌ها از دیگر نقاط ضعف است و واگذاری زمین به جوانان روستایی باید مورد توجه قرار گیرد همچنین ساخت و سازهای غیر نظامند و مشکلات روستایی که در این زمینه پدید آمده است، باید توسط دهیاری‌ها حل و فصل شود.

وی گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دست اندرکاران بیشتر باید به فکر بانوان باشند و جایگاه های اختصاصی آنها را تعبیه کنند، پارک‌های بانوان، مراکز تفریحی ویژه بانوان و موضوعاتی از این جنس، زیرا امروز زن و خانواده مورد هجمه دشمن است و با زلزله های متعدد فرهنگی زنان و خانواده های ما به صورت کلی در معرض تهدید هستند.

مدرسی تصریح کرد: زلزله های افزایش طلاق، اعتیاد، کاهش ازدواج، کمرنگ شدن حیا و عفت در ابعاد مختلف فکر و سخن و رفتار و همچنین زلزله کاهش جمعیت و اینها زلزله هایی است که دشمن دارد از آن سواستفاده می کند و دنبال شرایطی است که نظام خانواده ما از هم بپاشد و لذا شهرداری ها و دست اندرکاران دولتی در این زمینه تلاش کنند و اقدامات لازم صورت گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: باید همگان به دولت جدید کمک کنند تا در مسیر حل مسائل کشور قدم بردارد زیرا دیگر جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد. دولت هم باید نسبت به نظرات مردم توجه لازم را داشته باشد و امیدواریم دولت سیزدهم یک دولت با شالوده اسلامی به تمام معنا باشد و جدیت و کار و تلاش در این عرصه وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در این زمینه با همفکری، وحدت کلمه، نشست یکپارچه دیگاه‌ها و مطالبات مردم استان را به دولت منتقل کنند و تا حد امکان نیروهای تاثیر گذار یزدی در دولت حضور داشته باشند و این انتظار را داریم که نیروهای تحصیلکرده و مجرب استانمان که واقف و دلسوز هستند در سطوح مختلف حضور داشته باشند که این امر باید با همت چهره ای اثرگذار استانی و نمایندگان امکان پذیر شود.

کد خبر 5248851

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری یزد نماز جمعه یزد آيت الله صدوقي ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام شیوع کرونا کنکور سراسری انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها اراک واکسن کرونا مواد مخدر بخش مرکزی دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی شهروندان اراکی دیشب با تجمع خودجوش در میدان شهدای اراک ندای الله اکبر سردادند.

عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از بامداد امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه در پاسخ به حمله موشکی رژیم جعلی اسرائیل به سفارت ایران در سوریه آغاز شده بود.

شهروندان با تجمع خودجوش در میدان شهدا ندای الله اکبر سردادند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از اقدام دلاورمردان کشور و پاسخ به جنایات این رژیم منحوس حمایت کردند. 

مردم ولایتمدار اراک و ساوه امروز صبح هم با تجمع و ابراز خرسندی ازپاسخ قاطعانه ایران، ازحمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب اسرائیل حمایت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داده است. 
واکنش‌های بین المللی و جهانی به حملات موشکی ایران در رسانه‌های مختلف حکایت از ضربه سنگین ایران به رژیم منحوس صهیونیستی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • کمین بانک مرکزی پشت سنگر وعده ها
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • حال‌ و‌ هوای خوش استان مرکزی از حمله سپاه به اسرائیل + فیلم
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی