Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، تصریح کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: با توجه به تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا مردم حتما از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترافیک جاده‌‌ها در شبانه روز گذشته مجددا 3.4 درصد بیشتر شد

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌ 2312 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 3.4 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها، 12.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 3 آزادراه پر تردد کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 151 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 134 هزار تردد‌ و آزادراه کرج-قزوین با 126 هزار تردد، ثبت شد.

انسداد‌ جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر

آشوری با اشاره به انسداد هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی بیان کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان‌، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

ترافیک سنگین در محور تهران-فشم و محورهای کندوان و هراز

وی درباره وضعیت تردد خودرو در جاده ها تصریح کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده خوشبختی و مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مرزن آباد، هزارچم و نساء نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک گفت.

آشوری از تردد روان در‌ ‌مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ خبر داد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در محور تهران – فشم محدوده رودک، در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین – کرج محدوده های پل مهرشهر و پل فردیس، ترافیک سنگین است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده ها گفت:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

پربیننده ترین یک خانه ۹۰ متری در تهران چند؟ اوراق تسهیلات در بازه ۶۰ هزار تومانی / وام هم به قدرت خرید مسکن خانوارها کمک نکرد هشدار رییس سازمان هواپیمایی به شرکت‌ های هواپیمایی متخلف تردد کامیون‌های تجاری بین ایران و هرات افغانستان وجود دارد تردد در محورهای برون‌ شهری ۳.۴درصد افزایش یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک مدیر مرکز مدیریت راه ها شبانه روز گذشته ترافیک سنگین حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از چهارشنبه ۲۹ فروردین آعاز شده تا شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ و ۳۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان