Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، اقدامات این فرد خاطی کاملا خارج از حیطه نظارتی فرماندار بوده است.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به پایان رسید و منتخبین مردم نیز مشخص شدند، اما حواشی پیرامون آن هنوز وجود داشت.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج همزمان با سراسر کشور برگزار شد که حدود ساعت هشت صبح یک فایل pdf در فضای مجازی منتشر و منتخبین این دوره از انتخابات شورای شهر را معرفی کرد که بلافاصله مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد این فایل را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از آن فرماندار تاکید کرد که این فایل کذب است و به هیچ وجه مورد تأیید فرمانداری بویراحمد به عنوان مجری برگزاری انتخابات نیست اما همین فایل ناقص برای برخی از کاندیداها توقع پیروزی ایجاد کرد.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و تجمیع آرای ۹۶ صندوق انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج و انتشار فایل اصلی منتخبین نهایی مردم در انتخابات ششم شورای یاسوج معرفی شدند.

یکی از نامزدهای شورای شهر یاسوج که در فایل ناقص به عنوان منتخب مردم مشخص شد در فایل اصلی به عنوان عضو علی البدل معرفی شد که در ادامه تجمع و اعتراض یکی از نامزدها و هواداران وی در جلوی فرمانداری شهرستان بویراحمد را در پی داشت و موجب برخی رفتارهای هنجار شکنانه شدند و خساراتی را هم به بیت‌المال وارد کردند.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع ۱۰ منتخب برتر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج اعلام کرد که فایل ( پی دی اف) منتشر شده ناقص بود و تمام حواشی ایجاد شده در انتخابات شورای شهر یاسوج، ریشه در همین فایل دارد، لذا با کسانی که اقدام به انتشار این فایل و به آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد و نظام خدشه وارد کردند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتخابات شورای شهر یاسوج ۲۸ خردادماه برگزار شد و هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر علی البدل انتخاب شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی شورای اسلامی انتخابات اخبار حوادث انتخابات دستگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت تجاوز قتل خودسوزی معلم اصفهانی خودسوزی عکس فیلم بورس تصادف جسد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

فرآیند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارایه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، امیر بشیری نویسنده و کارگردان کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه «تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره ساللامی هنر انقلاب» شناخته و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم شده است.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

این گزارش در حال به روز رسانی است ...

کد خبر 6081212 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم