Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که نزدیک به ۴۰ روز پیش دچار مصدومیت شده بود، می تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند.

استقلال و تراکتور روز سه شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. تبریزی ها که پس از تغییرات در کادرفنی تیمشان باید یک نبرد بزرگ را مقابل شاگردان مجیدی برگزار کنند، می توانند از مهاجم تیمشان بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان بابایی مهاجم تراکتور که در نقل و انتقالات زمستانی از ماشین سازی به این تیم پیوسته بود، در دقیقه ۲۰ جدال فولاد و تراکتور بود که دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که رسول خطیبی سرمربی وقت تراکتور مجبور شد خیلی زود به سراغ انجام تعویض‌های خود برود و محمد خرم‌الحسینی را به جای بابایی به میدان فرستاد.

در بررسی های اولیه در اهواز، پارگی همسترینگ و دوری چند ماهه از میادین برای او پیش بینی شد اما با صادر شدن جواب MRI مشخص شد که پیمان بابایی برای رفع مصدومیت خود نیاز به ۶ هفته استراحت داشت.

بابایی حالا که دوران نقاهتش را به مدت ۴۰ روز پشت سر گذاشته است، روز گذشته یکبار دیگر آزمایش MRI داد و مشخص شد او از بند آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند با حضور در تمرینات تراکتور، در صورت صلاحدید کادرفنی مقابل استقلال بازی کند.

این بازیکن که با درخشش در ماشین سازی و به ثمر رساندن ۶ گل، توجه کادرفنی وقت تراکتور را به خودش جلب کرد، در ۱۳ دیداری که در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای قرمزپوشان تبریزی به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور استقلال لیگ برتر پیمان بابایی استقلال استقلال و تراکتور پیمان بابایی تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود