Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@21:28:47 GMT

پردرآمدترین سلبریتی در اینستاگرام کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۷۶۵۴

پردرآمدترین سلبریتی در اینستاگرام کیست؟

کریستیانو رونالدو در فهرستی که در نشریه سان منتشر شده، به عنوان پردرآمدترین فرد به واسطه انتشار پست‌های اینستاگرامی معرفی شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و مهاجم حال حاضر باشگاه یوونتوس که 303 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، بابت هر پست تبلیغاتی که منتشر می‌کند، مبلغ 1.16 میلیون پوند پول به جیب می‌زند و از این حیث در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای نخستین بار است که رونالدو در این جدول بالاتر از «دواین جانسون» ملقب به «راک» به معنای صخره ستاره سابق WWE و بازیگر مشهور سینما قرار می‌گیرد. جانسون نیز بابت هر تبلیغات در اینستاگرام 1.1 میلیون پوند درآمد دارد.

در فهرست 10 نفر برتر در لیست پردرآمدترین افراد در اینستاگرام، لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در رده هفتم ایستاده است. مسی که قراردادش با بارسلونا به پایان رسیده، 220 میلیون دنبال کننده دارد و بابت هر پست تبلیغاتی نیز 840 هزار پوند کسب می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل 26-2025 آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از 2025 تا 2030 شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از 13 سال یک بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل 21-2020 تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها 30 میلیون پوند (37 میلیون دلار / 34.8 میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می رود آدیداس بیش از 50 میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های 2015 تا 2020 سالانه 25 میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از 30 سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد