Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:21:28 GMT

سرمایه‌گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۲۲۰

سرمایه‌گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود

ایسنا/لرستان در دیدار نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با مدیرعامل راه آهن کشور، مشکلات کارکنان شرکت تراورس ساخت دو پل روگذر در مسیر روستاهای پازردآلو و تمبک، همچنین سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود مورد بررسی قرار گرفت.

حسین گودرزی، در این دیدار با ذکر پیشینه قریب ۹۰ ساله راه‌آهن در مسیر استان و تأثیر بزرگ آن بر توسعه منطقه، وجود زیرساخت‌ها و موقعیت مناسب دو شهرستان به‌عنوان حلقه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب راه آهن کشور، خواستار سرمایه‌گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارکنان شرکت تراورس در دو ناحیه زاگرس و لرستان هنوز از تبعیض در خدمات ارائه شده و ناپایداری شغلی نسبت به سایر کارکنان راه‌آهن رنج می‌برند و ضروری است مدیرعامل برای برطرف شدن مشکلات این بخش از کارکنان راه‌آهن اقدام عاجل داشته باشد.

گودرزی با اشاره به ضرورت احداث دو پل روگذر در مسیر عبور قطار از روستاهای پازردآلو و تمبک در شهرستان ازنا، عنوان کرد: خواستار دستور ویژه مدیرعامل راه‌آهن برای ساخت این پل‌ها هستیم.

در ادامه این جلسه رسولی،مدیرعامل راه‌آهن کشور عنوان کرد: عمده مشکلات کارکنان شرکت تراورس رفع گردیده و معدود موارد باقیمانده بزودی مرتفع خواهد شد.

وی در این جلسه به مدیرکل راه‌آهن ناحیه لرستان دستور داد ظرف چند روز آینده نسبت به مطالعه ساخت دو پل مورد درخواست اقدام و نتیجه را به مدیر عامل راه آهن کشور گزارش کند.

مدیرعامل راه‌آهن کشور با ذکر اهمیت سرمایه‌گذاری راه‌آهن در دو شهرستان ازنا و دورود به مسئولین مربوطه دستور پیگیری سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در منطقه را صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه آهن دورود راه آهن راه آهن کشور مجلس شورای اسلامی لرستان شهرستان ازنا حسین گودرزی زاگرس مدیرعامل راه آهن راه آهن کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا

فرماندار ازنا از بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر کارخانهٔ فروآلیاژ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: هئیت استانی متشکل از برخی مدیران‌کل لرستان و برق باختر امروز به ازنا سفر کردند و مشکلات کارگران فروآلیاژ را به‌صورت ویژه پیگیری کردیم.

او با اشاره به بازگشت 160کارگر کارخانۀ فروآلیاژ به کار اضافه کرد: مشکلات این کارخانه امروز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

فرماندار ازنا با بیان اینکه خطّ تولید کارخانۀ فروآلیاژ از فردا سوم اردیبهشت فعال می‌شود، یادآور شد: این کارخانه تعطیل نبوده‌ و موضوع تعدیل تعرفه، پیشنهادات و درخواست‌های مدیریت این کارخانه در خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

فاتحی بیان کرد: پیگیری برای بدهی برق کارخانه فروآلیاژ ازنا با تعامل و تفاهم فی‌ما‌بین مدیریت این کارخانه و شرکت برق باختر انجام می‌شود.

او با تأکید به اینکه کوره‌های کارخانۀ فروآلیاژ بعد از انجام مقدمات روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات این کارخانه را تا حصول نتیجۀ مطلوب پیگیری می‌کنیم.

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه روز گذشته در فضای مجازی لرستان منتشر شد که فرماندار ازنا اخراج این کارگران را در گفت‌وگو با تسنیم تأیید و یا تکذیب نکرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا