Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:55:58 GMT

تعداد شهرهای قرمز کرونایی گلستان ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۹۹۲۵

تعداد شهرهای قرمز کرونایی گلستان ۲ برابر شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: این استان به دلیل کاهش سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بیشترشدن تعداد بیماران در آستانه وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: زنگ خطر موج پنجم کرونا در گلستان به صدا درآمده و هر لحظه امکان قرمز شدن تمام شهرهای استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بر اساس رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور از امروز شنبه ۱۲ تیرماه، علی آبادکتول، گنبدکاووس، آزادشهر و مینودشت در وضعیت قرمز، گرگان، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، رامیان، گالیکش و کلاله در وضعیت نارنجی و بندرگز، گمیشان و مرواه تپه در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفتند.

فاضل افزود: در حال حاضر ۳۶۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که حال ۳۲ نفر آنان وخیم است.

برچسب‌ها کرونا استان گلستان ویروس کرونا گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان گلستان ویروس کرونا کرونا استان گلستان ویروس کرونا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت

 

محمد سلحشور خوشنویس پیشکسوت و از هنرمندان حاضر در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: نمایشگاه روایت باران یک اشتیاق عجیب برای هنرمندان و به ویژه خوشنویسان به وجود آورده است.
وی افزود: ارائه بیش از ۱۶۰ تابلو قرآنی در این نمایشگاه، فرصتی برای هنرمندان جوان به وجورد می‌آورد تا علاوه بر تماشای ایده‌های اساتید، ایده‌های خود را هم شکوفا کنند.
این چهره پیشکسوت خوشنویسی درباره ارتقاء جایگاه خوشنویسی و هنر‌های قرآنی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب فقط دو استاد خوشنویسی در کل کشور وجود داشت درصورتی که امروزه تعداد آنها به هزار نفر نزدیک شده است. پیش از انقلاب فقط ۶۳ نفر مدرک ممتاز خوشنویسی داشتند، اما تعداد این هنرمندان در این چهل و چهار سال به بیش از بیست هزار نفر رسیده است.
سلحشور تاکید کرد: هنر همواره در حال پیشرفت است و هنرمند هم می‌بایست هر روز به فکر یادگیری باشد. نمایشگاهی مانند روایت باران به نوعی یک محل یادگیری برای هنرمندان جوان و حتی پیشکسوت به شمار می‌آید.
گفتنی است نمایشگاه روایت باران تا ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برقرار و بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.  

دیگر خبرها

  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان