Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ چهارمین یارانه معیشتی سال 1400 روز پنج شنبه 10تیر ماه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز شد؛ احتمالا مرحله بعدی این یارانه نیز دهم مرداد ماه سال جاری واریز شود.

مبلغ این یارانه نیز مانند ماه‌های قبل بود و تغییری نداشت؛ اما باز هم مانند ماه‌های گذشته برخی از افراد اذعان داشتند که مبلغ واریزی کمتر از مبلغ اعلام‌شده بوده است؛ به طور کلی خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارانه بعدی تیر ماه

یارانه نقدی یارانه دیگری است که کمتر از 10روز دیگر به حساب مشمولان واریز می‌شود؛ این یارانه مانند سال‌ها و ماه‌های گذشته 45هزار تومان به ازای هر فرد است و اصلی‌ترین انتقاداتی که به یارانه نقدی وارد می‌شود، مساله ثابت بودن مبلغ آن طی سال‌های گذشته است؛ احتمالا زمان پرداخت این یارانه 20تیر ماه خواهد بود.

افرادی که یارانه نمی‌گیرند، منتظر بمانند

شنیده‌ها حاکی از آن است که مقرر شده تا یارانه نقدی و معیشتی به برخی از جاماندگان نیز تعلق گیرد؛ اما زمان ثبت نام هنوز مشخص نشده و افراد باید برای منتشرشدن جزییات منتظر بمانند. خواسته شده متقاضیان از مراجعه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

پربیننده ترین یارانه‌‌ ای به نام اقشار ضعیف که سر از دامداری در می‌ آورد / خطر سرایت بحران شیر و گوشت به نان ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۴/۱۰ اصلاح مجدد مصوبه تعیین ضریب حقوق کارمندان بروزرسانی ثروتمندان هر کشور / آمریکا و ژاپن بیشترین میلیونرها را در جهان دارند ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۴/۱۱

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه معیشتی یارانه یارانه یارانه یارانه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عباس کریمی افزود: این ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) با عنوان در قالب طرح قرار دوازدهم و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا و خانه هلال کسما بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.
 بخشدارمرکزی صومعه‌سرا ارزش این بسته‌های حمایتی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی