Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: برابر با مصوبات این ستاد استانی ممنوعیت‌های تردد جدیدی در استان اصفهان اعمال شد.

اوافزود: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان ورود پلاک‌های غیر بومی استان‌های یزد، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان به استان اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: اعلام ممنوعیت تردد از این استان‌ها به استان اصفهان وضعیت قرمز این چهار استان در زمینه شیوع کرونا است.

او گفت: درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی و احضار شوندگان مراجع قضائی با ارائه مدارک مثبت اجازه ورود داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی در خصوص اعمال قانون جدید در این ممنوعیت‌های اعلام شده گفت: رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی مذکور در نظر گرفته شده است.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ممنوعیت تردد ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد