Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان قضایی و ادرای مجتمع قضایی سپهبد شهید سلیمانی یاسوج دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر حسن نگین تاجی در دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادسرا و دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد، بر حل مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی در دیدار با قضات این مجتمع بر مبارزه با فساد و رسیدگی سریع به جرائم مهم تأکید و اظهار کرد: احقاق حق و حقوق مردم و مبارزه با فساد را سرلوحه ی کار خود قرار دهید.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مراجعین به دستگاه قضایی بر پیگیری احقاق حقوق خود مراجعه می کنند عنوان کرد: همکاران قضایی و اداری رسیدگی به درخواست مردم و تلاش برای فصل خصومت و حل مشکلات آنان را، سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

نگین تاجی در خصوص رسیدگی به آراء اعتراض دادگاهها گفت: همکاران قضایی در شعب تجدیدنظر استان، تلاش می نمایند که این اعتراضات در اسرع وقت رسیدگی، تا اطاله دادرسی صورت نگیرد.

لازم به ذکر است در این دیدار که 6 ساعت طول کشید دکتر نگین تاجی ضمن دیدار با همکاران اداری و قضایی در مجتمع قضایی سپهبد شهید سلیمانی، در حاشیه دیدار نیز به صورت چهره به چهره به سوالات برخی ارباب رجوع نیز پاسخ دادند.

در این دیدار مراجعان ضمن ابراز خرسندی از مجموعه ی مدیریت قضایی استان، از نحوه برخورد کارکنان با مردم و تلاش های آنان در توجه جدی به حقوق آنان و پیگیری درخواست های مردمی تشکر و قدردانی نمودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری استان نگین تاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس

نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس، دستور کار صحن امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

‎ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت
  • لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان