Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@13:58:11 GMT

شرایط وام سهام عدالت چیست؟ + مشمولان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۴۱۴۳

خبرگزاری آریا - مبلغ وام سهام عدالت 7 میلیون تومان و نرخ سود آن هم 18 درصد است. با این نرخ، افراد باید یک میلیون و 200 هزار تومان سود به بانک بپردازند. با این حساب مبلغ ماهانه هر قسط وام سهام عدالت 455 تومان است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پنج بانک قرار است وام هفت میلیون تومانی سهام عدالت پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقساط این وام هفت میلیون تومانی ماهانه 455 هزار تومان است.
آنگونه که مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرده بانک ملی پرداخت این وام را آغاز کرده و دیگر بانک‌ها هم تا دو هفته دیگر می‌توانند این وام را به متقاضیان بدهد.
مبلغ وام سهام عدالت 7 میلیون تومان و نرخ سود آن هم 18 درصد است. با این نرخ، افراد باید یک میلیون و 200 هزار تومان سود به بانک بپردازند. با این حساب مبلغ ماهانه هر قسط وام سهام عدالت 455 تومان است.
کدام بانک‌‌ها وام سهام عدالت می‌دهند؟ آنگونه که بانک مرکزی گفته متقاضیان می‌توانند وام هفت میلیونی سهام عدالت را از پنج بانک «ملی ایران»، «ملت»، «صادرات ایران»، «تجارت» و «رفاه کارگران» بگیرند.
چه کسانی مشمول این وام هستند؟ تمامی اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزان از سهام خود را نفروخته‌اند و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.
در این بین، 60 درصد ارزش روز سهام عدالت (بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه) و حساب‌های یارانه نقدی و معیشتی طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و با در نظر گرفتن کسورات مربوط به اقساط وام‌های پرداخت شده قبلی، می تواند به عنوان وثیقه‌های قابل قبول از مشتری مورد پذیرش قرار گیرد.
وام سهام عدالت نقدی است؟ در شیوه‌نامه اجرایی این وام آمده که اعتبار کارت رفاهی برای خرید کالاها و خدمات از فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های طرف قرارداد با این پنج بانک است. بنابراین این وام پول نقد نیست و افراد فقط می‌توانند برای خرید کالا از فروشگاه‌های این بانک از آن استفاده کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام سهام عدالت میلیون تومان هفت میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد