Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و ۳.۵درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۶۰تومان آغاز کرد. روند قیمتی این سهام نزولی ادامه یافت و در اولین روز هفته نزدیک محدوده ۱۰۱۰تومان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «فلزات اساسی» پس از بانکی‌ها بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را ثبت کردند. این نماد نیز شاهد خروج پول ۳۸میلیارد تومانی بود. گفتنی است در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس ۱۰هزار و ۹۲۳واحد افت کرد که بیشترین تاثیر منفی بر آن با دو هزار و ۷۹۲واحد متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۱۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۱۱۴میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۲۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۱۷میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۶۲درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۱۰۷میلیون برگه سهم(۹۵درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۶میلیون برگه سهم(۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین مقصران ریزش بورس؛ اقرارهایی که دردی را دوا نمی‌کنند! نقشه بورس امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۰) / رشد بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / آغاز هفته با پابرجا ماندن صفوف فروش روند صعودی بازارهای دارایی در هفته دوم تیرماه / ثبت بالاترین بازدهی برای سکه نمای میانی بورس (۱۲تیر) / شاخص کل بیش از سه هزار واحد نزول کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاملات امروز فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه (یکم اردیبهشت) با رشد ۷۷۶۴۳ واحدی به ۲,۲۸۵,۸۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۱۴۵۵.۱۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۲.۱۲۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹۲,۳۷۱ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۶,۳۴۲.۴۱۰ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۰۰۳,۵۲۵.۲۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6083329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱ اردیبهشت/ رشد۷۷ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ا اردیبهشت/رشد۷۷ هزار واحدی
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۶۱ هزار واحدی شاخص کل