Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تا این لحظه اطلاعات تاکسی‌ها‌ی اینترنتی از وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نرسیده، ولی سهمیه بنزین جانبازان واریز شده است.

او افزود: سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتبار در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این افراد می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت، از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بامداد جمعه ۲۴ آبان سال ۱۳۹۸، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد اما واریز سهمیه برای برخی دیگر از رانندگان به صورت اعتباری در نظر گرفته شد.

بر این اساس، افرادی که سوخت آن‌ها به‌صورت اعتباری تخصیص می‌یابد، می‌توانند از اعتبار موجود در کارت بانکی خود برای سهمیه سوخت استفاده کنند و افرادی که سهمیه ثابت لیتراژی دریافت می‌کنند، شامل طرح استفاده از کارت بانکی برای سوخت‌گیری نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید

سهمیه اعتباری بنزین تاکسی‌های اینترنتی واریز شد

این سهمیه به یک کارت بانکی مشخص واریز نمی‌شود و در واقع این مسئله به‌عنوان یک اعتبار بانکی در نظر گرفته شده و افراد مشمول با توجه به کد ملی خود می‌توانند با هر کارت بانکی متصل به شبکه بانکی، از این اعتبار استفاده کنند.

لازم به ذکر است، تنها خودرو‌هایی که شامل تعدیل در سهمیه بنزین خود هستند، از این طریق اعتبار دریافت می‌کنند. این افراد شامل دارندگان خودرو‌های فعال در آژانس‌های مسافری، دارندگان خودرو‌های تاکسی‌های اینترنتی، جانبازان، آمبولانس‌های آرامستان‌ها و تاکسی‌های بین شهری هستند که بر اساس پیمایش، سهمیه بنزین دریافت می‌کنند و اطلاعات پیمایش آن‌ها توسط وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین سهمیه سوخت جانبازان تاکسی اینترنتی کارت بانکی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما می‌باشد.

لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان